Blogit 29.8.2013

Lakimiesliiton uudet sivut on avattu!

Lakimiesliiton verkkosivujen päivitys lähti liikkeelle tarpeesta keskittää kaikki olennainen tieto jäsenen palveluista ja eduista yhteen, helposti saavutettavaan paikkaan. Hyödynnämme edelleen myös painettuja esitteitä, mutta suunta on selvä – verkosta löydät ajantasaisimman tiedon.

Samalla kevensimme ulkoasua ja saatoimme verkkosivut vastaamaan liiton uutta graafista ilmettä. Paransimme myös satunnaisen selailijan huomioimista. Esimerkiksi mediaa varten on nyt oma osio.

Uudistukset eivät kuitenkaan pääty tähän, sillä erilaisia uusia verkkopalveluita ja toiminnallisuuksia on jo suunnitteilla. Valittu alusta mahdollistaa ketterän kehitystyön. Sivujen toimittaja on sama Avoine oy, joka on myös Lakimiesliiton jäsenrekisterin takana. Myös tämä tuo monenlaisia mahdollisuuksia kehitystyöhön.

Tässä yhteydessä on lausuttava erityiset kiitokset Rene Malelle, joka on ystävällisesti luovuttanut kesäisiä ja purjehdushenkisiä valokuviaan liiton sivujen kuvitukseksi. Samoin suuret kiitokset kuuluvat kaikille sivujen uudistushankkeessa mukana olleille.

Mitä mieltä sinä olet sivuista? Anna palautetta joko anonyymin palautelomakkeen kautta, kommentilla tähän kirjoitukseen tai lähettämällä sähköpostia allekirjoittaneelle.

Viestintäjohtaja Juhana Harju

juhana.harju@juristiliitto.fi