Loma-asunnot

Tarjoamme jäsenillemme edullisesti loma-asuntoja Levillä, Rukalla ja Vierumäellä.

Loma-asunnot

Kaikissa Juristiliiton kohteissa sinua odottavat viihtyisät tilat ja monipuoliset harrastusmahdollisuudet. Loma-asunnot on varusteltu 6–8 henkilölle.

Tunturilaki 1 ja 2 on liiton paritalo Sirkan kylässä Levin Petsukassa.

Tunturinlaki on paritalo, jossa on kaksi samankokoista huoneistoa. Kaikkiaan yhteen loma-asuntoon mahtuu majoittumaan 6 henkilöä. Talviaikaan mökin vuokraan kuuluu myös kaksi hissilippua. Vuokraan ei sisälly liinavaatteita eikä pyyhkeitä. Loppusiivous ei sisälly hintaan, mutta sen voi tilata erikseen.

Tunturinlaki 2 on mökki, johon ei saa viedä lemmikkieläimiä. Tunturinlaki 1:een voi ottaa lemmikkieläimen mukaan.

Tuomarintupa on liiton loma-asunto Rukatunturilla Kelokaltiokylässä.

Mökkiin mahtuu majoittumaan 5-6 henkilöä. Talviaikaan mökin vuokraan kuuluu myös kaksi hissilippua. Vuokraan ei sisälly liinavaatteita eikä loppusiivousta, mutta ne voi halutessaan erikseen tilata.

Tuomarintupaan voi ottaa lemmikkieläimen mukaan.

Vuosselin loma-asuntoon mahtuu majoittumaan 8 henkilöä. Talviaikaan mökin vuokraan kuuluu myös kaksi hissilippua. Vuokraan ei sisälly liinavaatteita eikä loppusiivousta, mutta ne voi halutessaan erikseen tilata erikseen. Loma-asuntoon ei saa viedä lemmikkieläimiä.

Golf Resort on liiton loma-asunto Vierumäen Golf Resort -alueella. Makuupaikkoja on yhteensä kuudelle henkilölle.

Huoneiston vuokraan sisältyvät myös liinavaatteet sekä loppusiivous. Huoneistoon ei saa viedä lemmikkieläimiä.

Huoneiston käyttäjät saavat alennuksen greenfeestä Vierumäki Golfilta. Golf Resort Oy:n tenniskenttä on käytettävissä veloituksetta.

Loma-aika on Lakimiesliiton lomamökki Suomen Urheiluopistossa Vierumäellä. Mökkiin mahtuu majoittumaan 6 henkilöä.

Kesäaikaan mökin vuokraan kuuluu myös neljä pelioikeutta sisältävä golfosake ja mökin läheisyydessä olevan ulkotenniskentän käyttö. Vuokraan sisältyvät myös siivous, liinavaatteet sekä pyyhkeet.

Loma-aikaan voi ottaa lemmikkieläimen mukaan.

Paavonkangas on liiton lomahuoneisto Suomen Urheiluopistolla Vierumäellä.

Kaksikerroksiseen paritaloon mahtuu majoittumaan 8 henkilöä.

Kesäaikaan mökin vuokraan kuuluu neljä pelioikeutta Classic-kentälle sisältävä golfosake. Vuokraan sisältyvät myös siivous, liinavaatteet ja pyyhkeet.

Paavonkankaaseen voi ottaa lemmikkieläimen mukaan.

Loma-asunnot ovat Juristiliiton jäsenten käytettävissä