Blogit 30.1.2017

Lakimiesliitto näkyy myös pääkaupunkiseudun ulkopuolella

Tommi Rainerma

Tänä vuonna järjestetään taas perinteiseen tapaan Lakimiesiltoja kuudellatoista paikkakunnalla ympäri Suomea sekä yksi Helsingissä. Lakimiesilloissa kuulet napakan ajankohtaiskatsauksen Lakimiesliiton tuoreimmista palveluista, eduista ja vaikuttamistyöstä. Pääpainona on kuitenkin oman alueen kollegojen tapaaminen ja mukava illanvietto. Lakimiesillat järjestetään ainakin Turussa, Porissa, Lahdessa, Hämeenlinnassa, Jyväskylässä, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Mikkelissä, Joensuussa, Kuopiossa, Vaasassa, Tampereella, Seinäjoella, Rovaniemellä, Oulussa ja Helsingissä. Lisäksi tilaisuus järjestetään myös Brysselissä, jossa sijaitsee ihan kohtuullisen suuri Lakimiesliiton jäsenkeskittymä. Myös opiskelijajäsenemme ovat toki Lakimiesiltoihin tervetulleita. Lakimiesilloista tiedotamme jäsenillemme oitis, kunhan aikataulut saadaan lyötyä lukkoon.

Haluamme myös järjestää jäsenillemme maksuttomia Urakoulutustilaisuuksia pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Koulutustilaisuuksia on silloin tällöin pidettykin joillain isommilla paikkakunnilla. Kannattaakin seurata uutiskirjettämme ja kotisivujamme, joissa tiedotamme tulevista Urakoulutustilaisuuksista. Jos sieltä löytyy joku mielenkiintoinen aihe, josta haluaisitte järjestettävän koulutuksen myös omalla paikkakunnallanne, niin olkaa yhteydessä meihin tänne Lakimiesliiton toimistoon. Olisi hienoa, jos vaikka olisitte jo vähän kartoittaneetkin alueen kollegojen kesken kiinnostusta osallistumaan koulutukseen jostain tietystä aiheesta. Koulutustilaisuuden järjestäminen onnistuu helpommin, mikäli etukäteen on jo tiedossa ainakin kohtuullinen osanotto.

Lakimiesliiton tarjoamat palvelut ja jäsenedut ovat luonnollisesti helposti kaikkien käytettävissä riippumatta asuinpaikkakunnasta. Työhön ja uraan liittyvistä palveluista esimerkiksi työ- ja virkasuhdeneuvonta, kattava opasvalikoima, CV- ja LinkedIn -coach, verkkokoulutukset, Lakimiesrekrytointi ja Lakimiesliiton mentorointiohjelmat ovat jokaisen helposti tavoitettavissa. Jäsenetuina saatavat erilaiset alennukset ja edut samoin. Mainittakoon tässä mm. Fennian erinomaiset alennukset kodin vakuutuksista ja Dansken Bankin uunituoreet jäsenedut vastavalmistuneille. Kannattaa käydä tutustumassa näihin kotisivuillamme osoitteessa http://www.juristiliitto.fi/palvelut-ja-edut/jasenedut/.

Ei myöskään sovi unohtaa Lakimiesliiton jäsenilleen edulliseen hintaan tarjoamia mökkejä Levillä, Rukalla ja Vierumäellä. Lapin mökkien viikkovuokraan sisältyy talvisin kaksi viikon hissilippua. Hissilipuilla kuittaat jo melkein koko mökin viikkovuokran hinnan taikka vuoden jäsenmaksusi. Golffareille tiedoksi, että Vierumäen kämppiin sisältyy mm. golfpelioikeuksia.

Jos sinulle tulee ideoita palveluista tai eduista mitä Lakimiesliitto voisi jäsenilleen omalla alueellasi järjestää, ole kernaasti yhteydessä Lakimiesliiton toimistoon, vaikkapa allekirjoittaneeseen. Mietitään yhdessä.

Tommi Rainerma

Kirjoittaja on Lakimiesliiton Jäsenpalveluyksikön johtaja.

Lisää artikkeleita

Kaikki blogit