Blogit 27.11.2013

Jäsenmaksun lasku voi odottaa verkkopankissasi

Ritva Välimäki

Oletko ihmetellyt, ettei liiton jäsenmaksulaskua ole näkynyt? Tämä voi johtua siitä, että aiemmin suoraveloituksessa olleet jäsenmaksut muuttuivat e-laskuksi. Suoraveloitus nimittäin poistui maksutapana kokonaan pankkien valikoimasta.

E-laskulla on paljon etuja. Maksaminen on kätevää ja suoraveloituksen tapaan kirjelaskuilta vältytään, mikä on ympäristön näkökulmasta askel parempaan suuntaan. E-laskun voi myös määritellä automaattisesti maksettavaksi, eli lasku veloitetaan eräpäivänä tililtä ilman erillistä hyväksyntää. Toinen vaihtoehto on jokaisen verkkopankkiin tulleen laskun hyväksyminen sen saavuttua.

On mahdollista, että verkkopankissasi odottaa hyväksymätön Lakimiesliiton lähettämä e-lasku. Kannattaa tarkistaa asia.  E-laskun maksaminen on helppoa. Yleensä verkkopankissa on myös hyvät ohjeet asiasta.

Kaikissa jäsenasioissa, myös laskutukseen liittyen, voi olla yhteydessä jäsenrekisteriin. Yhteystiedot alla.

jasenrekisteri@juristiliitto.fi

09 8561 0321 ja 09 8561 0329