Koulutukset ja Tapahtumat 18.4.2024

Webinaari: Hinnoittele palvelusi oikein – ja voi hyvin yrittäjänä

13.5.2020 18:00 – 19:30

Mitä kaikkea yrittäjän pitää palveluidensa hinnassa huomioida? Miten rahoitat unelmiesi elämän ja bisneksen?

Koulutuksessa saat vastauksen seuraaviin kysymyksiin

• Miten rahoitat unelmiesi elämän ja bisneksen?
  • Mitä kaikkea yrittäjän pitää palveluidensa hinnassa huomioida?
  • Miten lasket tuntihintasi?
  • Miten lasket palvelupaketin hinnan?
  • Miten voit pyytää riittävästi?
  • Miten voit “säätää” palvelusi hintaa ylös tai alas, niin että luot ”win-win-tilanteen” sinulle ja asiakkaallesi?
  • Hinnoittelun kaava

Webinaarin järjestää Tradenomit, joka tarjoaa myös muiden AKYn jäsenliittojen jäsenille mahdollisuuden osallistua tähän maksuttomaan webinaariin.

Kouluttajana on Anja Kadziolka, yrittäjä joka on mm. perustanut Bisneskoulun.

Ilmoittautumiset tapahtuman sivuilla, linkki alla. Ilmoittautuminen ei vaadi tunnuksia.

Ilmoittaudu täältä

aky.jpg (37 KB)

AKY – Akavalaiset yrittäjät
AKY – Akavalaiset yrittäjät on korkeakoulutettujen yrittäjäjärjestö. AKY kokoaa yhteen Tekniikan akateemiset TEKin, Suomen Ekonomien, Suomen Lakimiesliiton, Yhteiskunta-alan korkeakoulutettujen, Suomen Farmasialiiton, DIFF – Ingenjörerna i Finlandin, Suomen Puheterapeuttiliiton, Suomen Arkkitehtiliitto SAFAn, Tradenomiliitto TRAL:n, Suomen Psykologiliiton, Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n, Suomen Eläinlääkäriliiton, Ornamon, Agronomiliiton, Insinööriliiton, Akavan Erityisalojen, Kirkon akateemiset AKIn, Kuntoutusalan Asiantuntijoiden, Yksityisalojen Esimiehet ja Asiantuntijat YTY, Akavan sairaanhoitajat ja TAJAn, Tieteentekijöiden liiton, Talentian, OAJ:n, Loimun sekä Työterveyshoitajaliiton yrittäjäjäsenet.