Koulutukset ja Tapahtumat 22.2.2024

Verkkovalmennus – Viisi näkökulmaa piilotyönhakuun (omatoiminen)

Koulutus tapahtuu verkkoalustalla ja sisältää itsenäistä opiskelua ja monipuolisia harjoituksia. Voit osallistua oman aikataulusi mukaan. Koulutukseen on jatkuva ilmoittautuminen.

Koulutuksen aikana opit, mistä piilotyönhaussa on kyse, miten niitä etsitään ja miten olet itse työnantajien löydettävissä.

Koulutus tapahtuu verkkoalustalla ja sisältää itsenäistä opiskelua ja monipuolisia harjoituksia. Harjoitukset voi tehdä itsenäisesti oman aikataulun mukaan – tarvitset vain päätelaitteen ja verkkoyhteyden. Valmennus toimii myös mobiilisti. Valmennuksen on tuottanut yhteistyössä kuusi akavalaista liittoa.

Koulutukseen sisältyy viisi moduulia, jotka suosittelemme käymään läpi seuraavassa järjestyksessä:

• Mitä piilotyöpaikat ovat?
  • Avaa silmäsi mahdollisuuksille
  • Ole läsnä rekrytoijille
  • Hyödynnä verkostoasi
  • Mitä seuraavaksi?

Koulutus suositellaan tehtäväksi n. kahden viikon aikana. Alusta sulkeutuu 31.12.2019. Materiaalit ja oma työskentely on mahdollista ottaa talteen. Valmennukseen voi ilmoittautua 13.12.2019 saakka.

HUOM! Tämä koulutus ei ole aktiivimallikelpoinen. Aktiivimallikelpoisia valmenuksia, jossa on mukana uravalmentaja alkaa syksyn aikana yksi 25.11. ja vuoden alussa toinen 13.1.2020.

Saat sähköpostitse vahvistuksen ilmoittautumisestasi. Sen jälkeen sinulle tehdään oma profiili verkkokoulutusalustalle, jonne saat erikseen sähköpostitse linkin.