Koulutukset ja Tapahtumat 18.4.2024

Työnhaun verkkovalmennus opiskelijoille

Järjestämme laajan työnhaun verkkovalmennuksen oikeustieteen opiskelijoille tänä syksynä ensimmäistä kertaa!

Työnhaun verkkovalmennus on räätälöity opiskelijoille Lakimiesliiton asiantuntijoiden yhteistyönä. Tavoitteena on antaa opiskelijoille ajantasaista tietoa ja työkaluja harjoittelupaikan sekä kesätyönhaun tueksi.

Valmennuksessamme opit uusia näkökulmia työhakemuksen, CV:n ja LinkedIn -profiilin työstämiseen sekä saat vinkkejä työhaastatteluun valmistautumiseen ja työsopimuksen laatimiseen. Valmennus auttaa sinua tunnistamaan omia vahvuuksiasi sekä osaamistasi, jotta voit parhaalla mahdollisella tavalla hyödyntää niitä työnhaussa.

Työnhaun verkkovalmennus on itsenäisesti Howspace-verkkoalustalla suoritettava kokonaisuus, joka koostuu kuudesta osasta. Viiden osion yhteydessä uravalmentajamme johdattelee osion aiheisiin introwebinaarissa alla ilmoitettuina ajankohtina. Jokaisessa osassa tarjoamme pohjamateriaalia kyseiseen aiheeseen, materiaaliin liittyviä tehtäviä ja itsearviointia oppimasi käytäntöön viemiseksi.

Valmennuksen osat:

1. Oma osaaminen, introwebinaari 5.10.2020 klo 14:30

2. Työnhaun tapoja, introwebinaari 12.10.2020 klo 14:30

3. Työnhaun dokumentit, introwebinaari 19.10.2020 klo 14:30

4. Työhaastattelu ja soveltuvuustestit, introwebinaari 26.10.2020 klo 14:30

5. Työsopimus, introwebinaari 2.11.2020 klo 14:30

6. Reflektointi ja palaute

Valmennusosiot avautuvat Howspace-verkkoalustalla pari päivää ennen introwebinaaria ja pysyvät auki valmennuksen loppuun asti. Introwebinaarit tallennetaan, joten ne on mahdollista katsoa myös jälkikäteen.

Valmennusalusta aukeaa perjantaina 2.10.  Lakimiesliiton opiskielijajäsenille lähetetään automaattisesti henkilökohtainen kutsulinkki sähköpostiin. Valmennus on auki tammikuun alkuun asti ja voit suorittaa sen omaan tahtiisi.