Koulutukset ja Tapahtumat 27.4.2024

Pohjois-Savon jäsenilta: Kohtaamisia 80 vuotta

Yhteisen liittomme perustamisesta tulee kuluneeksi vuonna 2024 jo 80 vuotta! Tule viettämään kanssamme juhlavuotta ja tapaamaan kollegoitasi, kuulemaan kiinnostavia puheenvuoroja ja nauttimaan hyvästä ruoasta!

Alkumaljat ja tervetulosanat: Aluevastaava, VT, ekonomi Heidi Soininen

Musiikkiesitys: LUSH Cover Duo

Juristiliiton kuulumiset: Juristiliiton puheenjohtaja Tuula Linna, Juristiliiton hallituksen edustaja Leena Kuhanen ja johtaja, viestintä ja vaikuttaminen Janne Laukkanen

Ravintola Saanan illallinen

Tilaisuuden pukukoodi on smart casual.

Voit ilmoittautua tapahtumaan tämän sivun kautta. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 8.5. Saat ilmoittautumisesta vahvistusviestin sähköpostitse.

Tervetuloa mukaan!

Jäsenillat vuonna 2024 ympäri maata – tule mukaan!

Aluetilaisuudet kokoavat saman alueen juristit ja oikkarit viettämään yhteistä iltaa yhdessä. Vuonna 2024 juhlimme yhdessä yhteistä 80 vuotta täyttävää liittoamme. Lisäksi jäsenilloissa paneudumme työhyvinvointiin eri näkökulmista. Strategiamme mukaisesti haluamme olla oikeudenmukaisen Suomen onnellisia rakentajia.

Huomioittehan, että tapahtumissamme saatetaan ottaa kuvia, joita hyödynnämme viestintäkanavissamme. Kerrothan tilaisuuteen saapuessasi, jos et halua tulla kuvatuksi.

Juristiliiton kaikissa tilaisuuksissa noudatetaan turvallisen tilan periaatteita. Kaikki tilaisuuksiimme ja toimintaamme osallistuvat sitoutuvat periaatteiden noudattamiseen.