Koulutukset ja Tapahtumat 18.4.2024

OTTY ry:n koulutus: Työnhakuveturi – Tarinankerronnallisuus työnhaussa

OTTY ry:n koulutus: Työnhakuveturi-webinaari – Aiheena tarinankerronnallisuus työnhaussa

Webinaarin järjestää Omaehtoisen Työllistymisen Tuki OTTY ry ja se on osa Työnhakuveturi-koulutuksia. Työnhakuveturi-koulutusten tavoitteena on kehittää korkeakoulutettujen työnhakuvalmiuksia. Koulutus on maksuton Lakimiesliiton jäsenille.

Meillä kaikilla on tarina kerrottavanamme – varsinkin työnhaussa! Tarinankerronta eli storytelling on väline niin markkinointiin kuin työnhakuunkin. Tarinankerronnalla voidaan vahvistaa sekä työnhakua että mieleenjäämistä.

Työnhakuveturin webinaarissa saat vinkkejä, kuinka hyödyntää tarinankerrontaa työnhaussa ja urakehityksessä ja kuinka kehität tarinankerronnan taitojasi.

Kouluttajana toimii markkinointiviestinnän ammattilainen ja kokenut kouluttaja Liisa Siitonen Xennek Oy:stä. Työnhakuveturi on tehnyt Liisan kanssa menestyksekästä yhteistyötä jo yli vuoden ajan. Liisa on myös kouluttajana Rekryboosterilaisille suunnatuissa digivalmennuksissa.

Ilmoittaudu tästä

Työnhakuveturi tarjoaa maksuttomia työnhakukoulutuksia Uudellamaalla asuville liiton jäsenille

Työnhakuveturi järjestää akavalaisten liittojen jäsenille maksuttomia koulutuksia, joiden tavoitteena on tukea korkeakoulutettujen työnhakuvalmiuksia. Työnhakuveturin koulutuksiin voivat osallistua Uudenmaan alueen Lakimiesliiton jäsenet, jotka etsivät esimies- ja asiantuntijatyötä ja ovat työttömyysuhan alla.

Tilaisuuksien aiheina on mm. oman osaamisen tunnistaminen, työnhakutaitojen parantaminen ja voimavarojen lisääminen työnhaussa.

Työnhakuveturista voit lukea lisää täältä.