Koulutukset ja Tapahtumat 27.5.2024

OTTY ry:n koulutus, Työnhakuveturi – Rekryboosteri moduuli I, 24.11.20 alkaen

Alkaa: 24.11.2020 09:00
Päättyy: 18.12.2020 12:00

(5 tapaamiskertaa á 2-2,5 h)

Kaikki tapahtumat järjestetään verkossa. Zoom-linkit lähetetään aina osallistujille n. viikkoa ennen tilaisuutta

Orientaatio ennen ensimmäistä tapaamista. Ohjelman esittely, rekrytoijan videoterveiset työnhakuun sekä ennakkotehtävä.

* Sanat omalle osaamiselle ja keskeiset aikaansaannokseni
* Mistä löydän työpaikkoja? Työnhakusuunnitelmani.
* Vinkit tehokkaaseen CV:hen. Myyvä LinkedIn-profiili. Kuinka rakennan erottuvan hakemuksen.
* Onnistu työhaastattelussa, oma osaaminen ytimekkääksi pitchiksi
* Oman pitch talkin esittely. Ryhmäpalaute. * Voimaannuttava reflektointi.

Runsaasti aktivoivia kotitehtäviä tapaamisten välillä. Ryhmää vetää kokemusasiantuntija, joka on aikaisemmin osallistunut Rekryboosteri-pienryhmään.

Lue lisää ja ilmoittaudu tästä.

Rekryboosteri on TE-toimiston tukemaa pienryhmävalmennusta.

Tarjolla on, Covid-19-tilanteen salliessa, livenä Vallilassa tapaavia ryhmiä kuin virtuaalisia ryhmiä, joihin voit näppärästi osallistua etänä omalla läppärilläsi!

Osallistuaksesi valmennusryhmään sinun täytyy täyttää seuraavat kriteerit:

• olet uusimaalainen
  • korkeasti koulutettu
  • TE-toimistossa työttömänä työnhakijana
  • työttömyytesi on jatkunut yli 12 kk tai yhteensä 12 kk edellisten 16 kk:n aikana ryhmän alkamishetkellä

Työnhakuveturi tarjoaa maksuttomia työnhakukoulutuksia Uudellamaalla asuville liiton jäsenille

Työnhakuveturi järjestää akavalaisten liittojen jäsenille maksuttomia koulutuksia, joiden tavoitteena on tukea korkeakoulutettujen työnhakuvalmiuksia. Työnhakuveturin koulutuksiin voivat osallistua Uudenmaan alueen Lakimiesliiton jäsenet, jotka etsivät esimies- ja asiantuntijatyötä ja ovat työttömyysuhan alla.

Tilaisuuksien aiheina on mm. oman osaamisen tunnistaminen, työnhakutaitojen parantaminen ja voimavarojen lisääminen työnhaussa.