Koulutukset ja Tapahtumat 22.2.2024

Opiskelijoiden kyselytunti: kysy neuvontajuristilta!

Lakimiesliitto järjestää keskiviikkona 5.5. klo 15-16 opiskelijajäsenilleen kyselytunnin Zoomissa. Kyselytunnilla liiton neuvontajuristit vastaavat opiskelijoiden esittämiin työoikeudellisiin kysymyksiin.

Pohdituttaako jokin asia alkaviin kesätöihin tai tulevaan harjoittelujaksoon liittyen? Mitä työsopimuksessa kannattaa ottaa huomioon? Voinko perua jo sovitun työn, jos saankin paremman tarjouksen? Kyselytunnilla liiton neuvontajuristit Petteri Kivelä ja Minna Rahja käyvät läpi pääkohdat työsopimuksen tekemisestä ja vastaavat opiskelijoita askarruttaviin kysymyksiin työ- ja virkasuhteisiin liittyen.

Suosittelemme sinua lähettämään meille etukäteen kysymyksiä kyselytunnin teemaan liittyen ilmoittautumisen yhteydessä. Osallistujilla on myös mahdollisuus esittää neuvontajuristeille kysymyksiä Zoomin chatissa kyselytunnin aikana.

Ilmoittaudu mukaan kyselytunnille 4.5. klo 16 mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä saat osallistumislinkin sähköpostiisi.