Koulutukset ja Tapahtumat 22.2.2024

Onnistu neuvotteluissa! Neuvottelutaitokoulutus juristeille – Webinaari

Mistä hyvä neuvottelutaito koostuu? Haluaisitko oppia paremmaksi neuvottelijaksi? Neuvottelutaitokoulutuksessa saat tietoa neuvottelu- ja käyttäytymistyyleistä sekä uusia työkaluja neuvottelijan työkalupakkiisi.

Aiheina koulutuksessa muun muassa:

•     Yleistä neuvottelemisesta ja neuvottelutyylin valinnasta
  •     Itselle luontainen käyttäytymistyyli neuvottelutilanteissa (DISC-perusteet)
  •     Neuvottelijan työkalupakki ja vinkit neuvottelutilanteeseen: valmistautuminen, neuvottelutilanne, jälkihoito.

Koulutus koostuu tunnin asiantuntijaluennosta sekä puolen tunnin kyselyosuudesta, johon osallistujilla on mahdollisuus lähettää kysymyksiä etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautuminen päättyy 10.11. klo 16.

Koulutus järjestetään webinaarina Zoom-alustalla ja se on maksuton Lakimiesliiton jäsenille. Huomioithan, että webinaarista ei tule tallennetta (tallennetta ei tule katsottavaksi).

Kouluttajana toimii juristi (OTL) Lottaliina Pokkinen. Hän on kokenut ammattineuvottelija ja tietokirjailija, joka auttaa työkseen luovan alan ammattilaisia sekä Muusikkojen liiton lakiasiainpäällikkönä että oman yrityksensä Lehtinen Legal Oy:n kautta.

lottaliina_jukka-lehtinen_pieni.jpg (113 KB)

Kuva: Jukka Lehtinen

Tilaisuutta juontaa ja moderoi uravalmentaja Heidi Hännikäinen Lakimiesliitosta.