Koulutukset ja Tapahtumat 27.5.2024

Loista esiintyjänä, vakuuta asiantuntijana

Esiintyminen on juristin työssä arkipäiväistä – suurille yleisöille puhumisesta etätapaamisiin ja asiakastilanteisiin. Vaikuttava esiintyminen on taito, jonka meistä jokainen voi oppia ja jota voimme kehittää.

Webinaarissa syvennymme vaikuttamisen tehokeinoihin ja esiintymistaitojen perusteisiin niin kasvokkain kuin etäympäristössä tapahtuvassa kommunikoinnissa. Webinaarissa pääset kehittämään omia sanallisia ja kehonkielen vaikuttamis- ja esiintymistaitojasi innostavan asiantuntijan opastuksen ja käytännönläheisten harjoitusten avulla.

Koulutus on sinulle, joka haluat:

• Esiintyä ja viestiä vakuuttavasti eri tilanteissa, kasvokkain ja etänä
  • Loistaa oman alasi asiantuntijana ja vaikuttajana
  • Lisätä itsevarmuutta omaan esiintymiseen ja viestimiseen
  • Ottaa kehonkielen tehokeinot ja sanattoman viestinnän haltuun

Webinaarin avulla saat esiintymistaitojen perusteet haltuun: ymmärrät mikä tekee viestijästä vaikuttavan ja pystyt hyödyntämään oppimiasi vaikuttamisen tehokeinoja eri tilanteissa kasvokkain ja etänä.

Osallistujat saavat henkilökohtaisen linkin Howspace-oppimisalustalle. Osallistujilla on mahdollisuus tehdä oppimisalustalla itsenäisesti harjoitustehtäviä, jotka tukevat tehokkaasti ja innostavalla tavalla omien esiintymistaitojen kehittämistä.

Webinaariin ovat lämpimästi tervetulleita kaikki Juristiliiton jäsenet ja opiskelijajäsenet – olet sitten valokeilassa viihtyvä konkari tai esiintymistä jännittävä vasta-alkaja!

Asiantuntijana esiintymisvalmentaja Anna Wallin

anna-wallin.jpeg

Anna Wallin (KTM) on esiintymis- ja puhetaidon valmentaja, vaikuttavan viestinnän ja positiivisen psykologian asiantuntija sekä yrittäjä.

Wallin opettaa suullista yritysviestintää ja esiintymistaitoja Kauppakorkeakoulu Hankenilla sekä valmentaa yksilöitä, tiimejä ja työyhteisöjä vaikuttavan viestinnän ja esiintymisvalmennuksen keinoin. Hän luotsaa esiintymisvalmennuksia vahvuudet ja ilo edellä, tavoitteenaan auttaa eri alojen asiantuntijoita loistamaan ihmisten edessä, ihmisenä ja asiantuntijana.

Ilmoittautuminen webinaariin päättyy 2.10. klo 16.

Webinaari järjestetään Zoom-alustalla. Tilaisuuden tallenne on jälkikäteen nähtävillä jäsenportaalissa 3.10.2024 saakka.

Asiantuntijalle voi lähettää ennakkokysymyksiä ilmoittautumislomakkeessa ja Howspace-työtilassa. Webinaarin juontajana toimii Juristiliiton juristi Minna Rahja.