Koulutukset ja Tapahtumat 18.4.2024

Kognitiivinen työergonomia: Lappilainen akateeminen teemalauantai

Kognitiivinen työergonomia – miten etätyö haastaa aivoergonomiaa ja vaikuttaa työhyvinvointiimme?

Kutsumme sinut mukaan yhdessä Lakimiesliiton ja muiden Akavalaisten liittojen kanssa järjestettävään  Lappilaiseen akateemiseen teemalauantaihin 6.2.2021 klo 13-15.

Akateemisen virtuaalisen teemalauantain aloittaa Markus Lohi, joka aitiopaikalta seuraa sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtajana sote-uudistuksen vaiheita ja kertoo meille tuoreet kuulumiset eduskunnasta.

Tämän jälkeen professori Minna Huotilainen puhuu meille kognitiivisesta työergonomiasta; siitä, miten etä- ja digityö vaikuttaa työhyvinvointiimme ja jaksamiseemme, ja miten voimme vaikuttaa siihen, että jaksamme ja voimme työssämme vielä paremmin. Pidämme välissä kahvipaussin, jona aikana voimme reflektoida oppimaamme omaan työhön ja tilanteeseen.

Tilaisuus pidetään lähtökohtaisesti etäyhteydellä (Teams) ja linkki tapahtumaan lähetetään ilmoittautuneille noin viikkoa ennen tapahtumaa.

Ohjelma la 6.2. klo 13-15

Ajankohtaiset terveiset eduskunnasta ja sote-valiokunnasta

kansanedustaja, sote-valiokunnan puheenjohtaja Markus Lohi

Kognitiivinen työergonomia

professori Minna Huotilainen

Ilmoittautudu mukaan alla olevasta linkistä keskiviikkoon 27.1.2021 kello 12:00 mennessä.