Koulutukset ja Tapahtumat 18.4.2024

Juristin tulevaisuuden työelämä – Lakimiesliiton virtuaalinen työelämätilaisuus opiskelijoille

Miltä näyttää juristien työelämä tulevaisuudessa? Millaisia työpaikkoja juristeille on ja miten työelämä alallamme muuttuu? Entä millaisia työelämätaitoja tulevaisuuden juristit tarvitsevat? Onko kenties joidenkin tärkeinä pidettyjen taitojen merkitys vähenemässä?

Näihin ja moniin muihin tulevaisuuden työelämäteemoihin liittyviin kysymyksiin pohditaan vastauksia Lakimiesliiton opiskelijoille suunnatussa virtuaalisessa työelämätilaisuudessa Zoomissa keskiviikkona 2.12.

Tilaisuudessa Lakimiesliiton työelämäasiantuntijat Jaana Meklin ja Eero Blåfield keskustelevat juristien tulevaisuuden työurista sekä pohtivat erilaisia ilmiöitä työelämän muutosten taustalla sekä käydään läpi Lakimiesliiton opiskelijoiden työkyselyn tuloksista esiin nousseita havaintoja opiskelijoiden työstä ja palkkauksesta. Lisäksi käymme läpi ajantasaista dataa siitä, millaisiin tehtäviin Lakimiesliiton valmistuneet jäsenet tällä hetkellä työllistyvät.

Ilmoittautuminen Juristin tulevaisuuden työelämä -tilaisuuteen on nyt auki ja jatkuu 1.12. asti. Ilmoittautuneille lähetetään henkilökohtainen Zoom-linkki sähköpostitse tapahtumapäivänä.

Paikkoja on rajoitetusti.