Koulutukset ja Tapahtumat 18.4.2024

Juristin itsensä johtaminen (Juristin itsensä johtaminen ja viisaammat työtavat -webinaarisarja, osa 1/3)

Juristin itsensä johtaminen ja viisaammat työtavat -webinaarisarja, osa 1/3:

Juristin itsensä johtaminen

Laadukas itsensä johtaminen on juristin tärkeimpiä työelämätaitoja ja voimavara jokaiselle. Itsensä johtamisen taidot vaikuttavat positiivisesti työn tuloksiin ja kehittymiseen sekä jaksamiseen ja hyvinvointiin.

Webinaarin tavoitteena on lisätä tietoa ja ymmärrystä itsensä johtamisesta. Perehdymme itsensä johtamisen ajattelumalleihin ja työkaluihin, jotka edesauttavat syventämään itsetuntemusta, lähestymään hyvinvointia kokonaisavaltaisesti, löytämään keinoja työstä nauttimiseksi ja suoriutumaan siinä paremmin myös vaativissa tilanteissa. Opimme, miten voimme käyttää voimavarojamme näiden edistämiseen.

Webinaarissa käymme läpi:

• Mitä on laadukas itsensä johtaminen ja miksi se kannattaa
  • Mitä resursseja asiantuntijatyössä tulisi ottaa huomioon
  • Miten olemassa olevia resursseja voidaan käyttää kestävästi ja kuinka uusia resursseja luodaan
  • Itsensä johtamisen tehokkaimmat ja toimivimmat työkalut ja ajatusmallit

anne-nahkala-003.jpg (9 KB)

Asiantuntijana toimii johtajuuden ja esihenkilötyön valmentaja ja organisaatiokonsultti Anne Nahkala (KTM, ICF-coach, skeematerapeutti). Hänellä on 25 vuoden kokemus yrityselämästä liikkeenjohdon konsulttina ja yrittäjänä, johtajana, esihenkilönä, liiketoiminnan ja tiimien kasvattajana, lukuisten suomalaisten ja kansainvälisten yritysten muutoshankkeiden neuvonantajana ja toteuttajana.

Valmentajana Nahkala on toiminut yli 10 vuotta ja viime vuosina hän on opiskellut ja pätevöitynyt terapeuttisiin prosesseihin; yksilöiden, tiimien ja työyhteisöjen kokonaisvaltaisen johtajuuden, henkisen hyvinvoinnin ja itsetuntemuksen kehittämiseen sekä yksilöterapiaan.

Juristin itsensä johtaminen ja viisaammat työtavat -webinaarisarja

Webinaari on kolmiosaisen Juristin itsensä johtaminen ja viisaammat työtavat -sarjan ensimmäinen osa. Webinaarisarja auttaa meitä juristeja pysähtymään työmme äärelle ja rakentamaan tuottavampaa ja hyvinvoivaa työtä. Sarjassa syvennymme laadukkaaseen itsensä johtamiseen, haasteiden tunnistamiseen, keskittymisen tukemiseen ja ajattelunhallintaan.

Osallistujat saavat valmennuksen tueksi henkilökohtaisen linkin Howspace-oppimisalustalle. Oppimisalustalla osallistujat pääsevät valmistautumaan kunkin webinaarin teemaan ja jalkauttamaan oppimaansa omaan arkeen.

Asiantuntijoina toimivat organisaatioiden ja työyhteisöjen kehittämiseen keskittyvän Lifted Oy:n valmentajat Anne Nahkala, Taneli Rantala ja Jussi Venäläinen. Juontajana toimii lakimies Minna Rahja

Tutustu sarjan kaikkiin osiin:

• Osa 1: Juristin itsensä johtaminen 7.4.
  • Osa 2: Tuloksekasta työskentelyä viisaammilla työtavoilla 27.4. Lue lisää ja ilmoittaudu täältä
  • Osa 3: Ajattelunhallinta – kuinka organisoida oma ajattelu? 12.5. Lue lisää ja ilmoittaudu täältä

Ilmoittautuminen

Koulutussarjaan osallistujat voivat ilmoittautua yksittäisiin webinaareihin tai kaikkiin kolmeen webinaariin. Kuhunkin webinaariin ilmoittaudutaan erikseen. Ensimmäisen osan ilmoittautuminen päättyy 6.4. klo 16.

Webinaari järjestetään Zoom-alustalla. Tallenne on jälkikäteen nähtävillä jäsenportaalissa ja Howspace-alustalla.

Asiantuntijalle voi lähettää ennakkokysymyksiä ilmoittautumislomakkeessa sekä Howspacen kautta. Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä myös webinaarin aikana.

Tervetuloa mukaan!