Koulutukset ja Tapahtumat 23.4.2024

Juristiliiton valtakunnallinen kesätapahtuma Ruisrockissa

Tule tapaamaan kollegoja, kuuntelemaan inspiroiva kesätapahtuman avaus Radisson Blu Marina Palacessa, nauttimaan Ruisrock-festivaalista ja heinäkuisesta Turusta!

Tarjoamme jäsenillemme mahdollisuuden tavata juristeja ja inspiroitua valtakunnallisessa kesätapahtumassamme avauksessa Turun keskustassa Radisson Blu Marina Palace Hotellissa. Tilaisuuden jälkeen jatkamme yhdessä vesibussikuljetuksella kohti Ruisrockin festivaalialuetta.

Pääsylippuun sisältyvät

• edestakaiset vesibussikuljetukset Turun keskustasta Ruisrock -festivaalialueelle
  • sisäänpääsy VIP-alueille
  • VIP-alueiden ruokamyyntipaikkoihin käyvä ruokalipuke
  • juomalipuke

Lisätietoja tapahtumasta: ruisrock.fi

Aikataulu

Lauantai 6.7.2024

Juristiliiton tapaaminen Turun keskustassa Radisson Blu Marina Palace Hotellissa. Tilaisuuden yhteydessä tehdään pääsylippujen check-in.

• 10.30 Aamukahvi, Brain Food kahvitori
  • 11.00 Kesätapahtuma
    • Tervetuloasanat, Juristiliiton puheenjohtaja Tuula Linna
    • Mr.  Body Language Niko Visuri: Kehon kieli huviksi ja hyödyksi
  • 12.30 Ensimmäinen vesibussi lähtee Ruissaloon
  • 13.00 Ruisrock

Sunnuntai 7.7.

• 03.30 Viimeinen vesibussi Turun keskustaan

Mr. Body Language Niko Visuri: Kehon kieli huviksi ja hyödyksi!

Tiedätkö, mitä kehonkielesi voi paljastaa? Mr. Body Language Niko Visuri avaa silmät ja mielet katsomaan uudella tavalla kanssaihmisiä ja kertoo, kuinka kehonkielen avulla voit tehostaa henkilökohtaista viestintää, rakentaa luottamusta, lisätä myyntiä, parantaa ihmissuhteita sekä edistää työssä hyvinvointia. Business-relevanttia asiaa, hauskasti ja pilke silmäkulmassa esitettynä!

Visuri perehdyttää osallistujia hauskalla tavalla esimerkkien ja harjoitusten avulla kehonkielen viestinnän maailmaan. Esityksessä käsitellään mm. menestyksekkään ensivaikutelman ja luottamuksen luomista, kuuntelemisen taitoja, vakuuttavaa esiintymistä, eri eleiden tulkintaa ja hallitsemista tehokkaan viestinnän tukemiseksi sekä hyvien suhteiden luomiseksi.

niko-visuri-kuva.jpg

Kuva: J.Kainulainen Photography

Peruutusehdot

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta 9.6.2024 asti.

Peruutukset on tehtävä kirjallisesti ja toimitettava tilinumeron kanssa sähköpostiosoitteeseen olli.niemi@juristiliitto.fi.

9.6.2024 jälkeen veloitamme peruutuksista koko osallistumismaksun. Sairastapauksissa palautamme osallistumismaksun lääkärintodistusta vastaan.

Lisätietoja

Lisätietoja tapahtumasta antaa Olli Niemi, olli.niemi@juristiliitto.fi tai puh. 041 458 0029.

Jos tilaisuus on loppuunmyyty, voit ilmoittautua varasijoille sähköpostitse olli.niemi@juristiliitto.fi. Varasijoille otetaan 20 ensimmäistä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tule mukaan!

Juristiliitto tukeman lipun saa ostaa jäsenhintaan 270 euroa.

Jäsen voi tuoda mukanaan yhden avecin, jonka ei tarvitse olla liiton jäsen. Avec-lipun hinta ilman liiton jäsenyyttä on 330 euroa.

Lisätietoja tapahtumasta: ruisrock.fi

Juristiliitto on varannut VIP-lippuja 200 kpl. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittaudu tilaisuuteen alla olevalla lomakkeella. Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkopankkitunnuksilla tai luottokortilla.

Jos ilmoitat tilaisuuteen jäsenhintaisen avecin, tarvitset myös hänen jäsennumeronsa. Jos avec ei ole Juristiliiton jäsen, käytä avecin kohdalla omaa jäsennumeroasi.

Mahdollisuus majoittua Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneella

Juristiliitto on varannut jäsenilleen hotellihuoneita seuraavasti:

Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone 5.-7.7.2024

• Solo 1-hengen huone 260 € / vrk
  • Solo 2-hengen huone 280 € / vrk

Varaukset 7.6.2024 mennessä Sokos Hotellien keskusmyyntipalvelusta.

Turun myyntipalvelu +358 300 870 040, joka palvelee 8.30 – 16.30. Keskusmyyntipalvelu palvelee varausasioissa ma-pe klo 8.00–20.00, puh +358 300 870 000, sähköposti: sokos.hotels@sok.fi.

Varausta tehdessä on mainittava hotelli sekä tapahtuman tunnus ”Juristiliitto Ruisrock” erikoishinnan takaamiseksi.

Ilmoittautuminen!

• Voit ostaa korkeintaan kaksi lippua.
  • Ilmoittautujan tulee olla Juristiliiton jäsen. Tarvitset ilmoittautumiseen Juristiliiton jäsennumerosi ja jäsenportaalin salasanasi.
  • Voit ilmoittaa mukaan yhden seuralaisen, joka voi olla Juristiliiton jäsen hinta 270 € tai ei-jäsen hinta 330 €.
    • Valitse vaihtoehdoista ensimmäinen, jos ilmoitat vain itsesi tai jos seuralaisesi on myös Juristiliiton jäsen.
    • Valitse toinen vaihtoehto, jos haluat ilmoittaa itsesi lisäksi liittoon kuulumattoman seuralaisen.

Ilmoittautumalla sitoudun luomaan turvallista festivaali-ilmapiiriä Ruisrockin festivaalietiketin mukaisesti. Pääset tutustumaan festivaalietikettiin täältä www.ruisrock.fi/festarietiketti.

Huomioittehan, että tapahtumissamme saatetaan ottaa kuvia, joita hyödynnämme viestintäkanavissamme. Kerrothan tilaisuuteen saapuessasi, jos et halua tulla kuvatuksi.

Juristiliiton kaikissa tilaisuuksissa noudatetaan turvallisen tilan periaatteita. Kaikki tilaisuuksiimme ja toimintaamme osallistuvat sitoutuvat periaatteiden noudattamiseen.

Lipunmyynti alkaa maanantaina 22.4. klo 09.00