Koulutukset ja Tapahtumat 18.4.2024

Hallitse asiakastilanteita ja tunnereaktioita ammattimaisesti! Asiakastilanteen hallintaa juristeille – webinaari

Hallitse asiakastilanteita ja tunnereaktioita ammattimaisesti!

Asiakastilanteen hallintaa juristeille – webinaari

Koulutuksessa perehdytään haastavien asiakastilanteiden hallinnan kehittämiseen. Miten asiakkaan tunnereaktion voi kohdata? Kuinka asettaa rajoja ammattimaisesti? Koulutuksessa saat tietoa erilaisten tilanteiden käsittelystä sekä uusia työkaluja tilanteiden hallintaan ja käyttäytymisen ymmärtämiseen.

Aiheina koulutuksessa muun muassa:

• Kyky tunnistaa omia tunteita
  • Kyky käsitellä negatiivisia tunteita
  • Kyky luoda ratkaisumalleja
  • Miten toiseen osapuoleen voi vaikuttaa?
  • Miten konfliktia voi rauhoittaa?
  • Miten tilanteen jälkeen?

Koulutus koostuu asiantuntijaluennosta sekä kyselyosuudesta, johon osallistujilla on mahdollisuus lähettää kysymyksiä etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautuminen päättyy 1.12. klo 16.

Koulutus järjestetään webinaarina Zoom-alustalla ja se on maksuton Lakimiesliiton jäsenille. Webinaarista ei tehdä tallennetta.

Tilaisuutta juontaa ja moderoi uravalmentaja Heidi Hännikäinen Lakimiesliitosta.

Kouluttajana toimii Mielenrauhan pääkouluttaja ja -konsultti Totti Karpela. Totin koulutusten vaikuttavuus perustuu hänen käytännönläheiseen, energiseen ja organisaatioiden sekä osallistujien erityistoiveet huomioivaan tapaan kouluttaa – keskustelun ja vuorovaikutuksen tärkeyttä unohtamatta. Hänen erityisosaamisalueeseensa kuuluvat asiakaspalvelun kehittäminen haasteellisten ja vaativien tilanteiden sekä asiakkaiden osalta sekä tilanteiden ammattimainen hallinta.

Totti Karpela toimii mm.:

• Mielenrauhan pääkouluttajana ja -konsulttina
  • Projektiluontoisesti erilaisissa kansainvälisissä asiantuntijatehtävissä mm. Euroopan neuvoston ja ETYJ:n palveluksessa
  • Luennoi useiden yliopistojen täydennyskoulutuksissa konfliktien ehkäisystä ja niiden ammattimaisesti hallinnasta
  • Hong Kongissa pääkonttoriaan pitävän Peace of Mind ltd:n konsulttina ja kouluttajana.

Tämän lisäksi hänellä on myös pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.

totti_karpela.jpg (3.66 MB)