Koulutukset ja Tapahtumat 22.2.2024

Eväitä työhyvinvointiin – miten voin itse tukea omaa jaksamistani

klo 16:30 Kahvitarjoilu ja pientä suolaista

klo 17:00 Ohjelma alkaa

Lakimiesliiton tutkimuksen mukaan lakialoilla tehdään jatkuvasti pitkiä työpäiviä. Kuormitusta aiheuttaa myös vapaa-ajalle rönsyilevät työt. Työ voi uuvuttaa, vaikka se olisi mieluista ja mukavaa. Juristin työssä eteen tulee usein haastavia ja uuvuttavia tilanteita. Tällöin on tärkeää, että muistaa huolehtia omasta jaksamisesta.

Miten juristin voimavarat riittävät, kun hän tekee pitkää päivää ja kohtaa myös ristiriitoja omassa työssään? Miten omaa jaksamista voi itse edistää? Miten työkuormituksesta palaudutaan ja miten työuupumusta voidaan estää?

Tule kuulemaan ja keskustelemaan asiasta Lakimiesliiton järjestämään koulutukseen, jossa asiaa alustaa Terveystalon työterveyspsykologi Minna Kauppi.

minnakauppi.jpg (23 KB)

klo 19.00 Tilaisuus päättyy

Tervetuloa mukaan!

Kirjaudu alla olevasta linkistä jäsensivuille ja ilmoittaudu 29.11. mennessä.

Lisätietoja: Jaana Meklin, jaana.meklin@lakimiesliitto.fi