Koulutukset ja Tapahtumat 22.2.2024

Esiintymisjännitys kaverina työnhaussa

Työnhaku ja työelämä sisältävät tilanteita, joissa välillä on esiinnyttävä. Näihin tilanteisiin saattaa liittyä jännittämistä, mutta esiintymistilanteiden jännittäminen on luonnollista. Omaan jännittämiseensä tutustumalla sen kanssa oppii elämään, ja jännittämisestä voi saada myös potkua esiintymiseen.

Valmennus antaa sinulle jännittämisen taustatekijöistä ja hallinnasta sekä erilaisista valmistautumisen tavoista. Luentomuotoisesta koulutuksesta huolimatta pääset myös keskustelemaan jännittämistilanteista.

Valmennuksen jälkeen sinulla on rohkeutta hakea niitäkin työpaikkoja, joiden hakeminen ennen koulutusta tuntui liian jännittävältä.

Kouluttaja Risto Härkönen on puhetekniikkaan ja esiintymisvarmuuteen erikoistunut puhevalmentaja. Hänellä on erityisosaamista mm. äänenkäytöstä ja tarinallisuuden hyödyntämisestä asiapuheessa. Voit tutustua Ristoon lähemmin osoitteessa http://www.vokomotiivi.fi/osuuskunta/risto/   ja verkostoitua hänen kanssaan LinkedInissä https://www.linkedin.com/in/harkonenristo

ILMOITTAUDU koulutukseen

Tämä valmennus kuuluu aktiivimalliin.