Koulutukset ja Tapahtumat 27.5.2024

AKYn webinaari: Yrittäjän verotus käytännössä

Koulutuksessa tarkastellaan olennaisimpia verotuksen kysymyksiä, jotka liittyvät yrittäjän verotuksen hoitamiseen käytännössä.

Koulutuksessa käsitellään yrittäjän verotukseen liittyviä seuraavia teemoja:

• verotettavan tulon laskenta
  • vähennyskelpoiset menot
  • eri yhtiömuodot
  • veroilmoitus ja verotusmenettely
  • rajapinnat yksityishenkilön verotukseen

Kouluttajana veroasiantuntija Risto Walden

Lisensiaatti Risto Walden on verotuksen ja laskentatoimen asiantuntija Bilanssi Oy:ssa. Hänellä on pitkä kokemus kirjanpidon ja verotuksen alalta niin julkisella kuin yksityisellä sektorilla. Walden on kirjoittanut lukuisia asiantuntijateoksia sekä kouluttaa laajasti. Hän on aiemmin työskennellyt Helsingin kauppakorkeakoulun laskentatoimen laitoksella ja verohallinnossa verotarkastustehtävissä. Walden on vuonna 2003 valittu Helsingin kauppakorkeakoulun Vuoden Opettajaksi.

Ilmoittaudu mukaan

Webinaari järjestetään Teams-alustalla. Osallistujat saavat osallistumislinkin ilmoittautumisen vahvistusviestissä. Tilaisuus on katsottavissa myös tallenteena.

Webinaari on maksuton ja avoin kaikille Juristiliiton jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita yrittäjyydestä tai toimivat yrittäjinä.

Webinaarin järjestäjä

Webinaarin järjestää AKY – Akavalaiset yrittäjät. AKY toimii sen jäsenliittojensa yhteistyöelimenä ja täydentää akavalaisten yrittäjien edunvalvontaa.

Juristiliitto on AKYn jäsenjärjestö, ja kaikki Juristiliiton jäsenet kuuluvat AKYyn automaattisesti. Jäsenet saavat alennusta AKYn palveluista, pääsevät verkostoitumaan muiden yrittäjien kanssa ja voivat osallistua webinaareihin sekä livetapahtumiin.

Ilmoittaudu