Koulutukset ja Tapahtumat 27.5.2024

AKYn webinaari: Yrittäjän ja yrityksen vakuutukset

Webinaarissa käydään yleiskatsaus yrittäjän ja yrityksen riskienhallinnasta ja vakuutusratkaisuista liiketoiminnan turvaamiseksi.

Koulutuksessa käsitellään yrittäjän vakuutukseen liittyviä seuraavia teemoja:

•  Lakisääteiset vakuutukset
  •  Yrittäjän ja henkilöstön vapaaehtoinen turva
  •  Yritystoiminnan vakuutusturva

Koulutusinfon pitävät LähiTapiola Pääkaupunkiseudun  palvelupäällikkö Hanne-Riina Hämäläinen sekä avainasiakaspäällikkö Ville Tölli.

Ilmoittaudu mukaan

Webinaari on maksuton ja avoin kaikille Juristiliiton jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita yrittäjyydestä tai toimivat yrittäjinä.

Webinaarin järjestäjä

Webinaarin järjestää AKY – Akavalaiset yrittäjät. AKY toimii sen jäsenliittojensa yhteistyöelimenä ja täydentää akavalaisten yrittäjien edunvalvontaa.

Juristiliitto on AKYn jäsenjärjestö, ja kaikki Juristiliiton jäsenet kuuluvat AKYyn automaattisesti. Jäsenet saavat alennusta AKYn palveluista, pääsevät verkostoitumaan muiden yrittäjien kanssa ja voivat osallistua webinaareihin sekä livetapahtumiin.