Koulutukset ja Tapahtumat 18.4.2024

Tavoitteellista digitaalista markkinointia 1

Aika: 27.4.2021 16:00 – 19:00

Paikka: webinaari

Oletko kiinnostunut kehittymään sosiaalisessa mediassa markkinoijana? Tässä koulutuskokonaisuuden ensimmäisessä päivässä pureudumme markkinoinnin tavoitteellisuuteen, suunnitelmallisuuteen ja tutustumme kanaviin ja niiden kulttuureihin sekä sääntöihin. Lisäksi paneudumme orgaaniseen näkyvyyteen ja sisällön kohdentamiseen oikealle kohderyhmälle.

Koulutuksen jälkeen sinulla on pohja tehokkaalle digitaalisen markkinoinnin suunnitelmalle ja intoa kehittyä markkinoijana seuraavalle tasolle.

Koulutuksen runko:
– Digitaalisen markkinoinnin trendit 2021
– Tavoitteellisuus ja suunnitelmallisuus
– Suomen suosituimmat kanavat ja niiden kulttuurit
– Kohdennettu ja vaikuttava sisältö

Kouluttajina toimivat digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset ja yrittäjät Veera Matilainen, Toteutustehdas (www.toteutustehdas.fi) ja Mikko Kauhanen, Adbookers (www.adbookers.fi).

Koulutus on parhaimmillaan kokonaisuutena, mutta voit osallistua myös vain toiseen koulutuspäivään. Toinen osa järjestetään 3.5.2021.

Koulutus on Lakimiesliiton jäsenille maksuton.

Ilmoittaudu koulutukseen tästä: https://forms.office.com/r/mRbdm7G3fQ

Saat kutsun sähköpostiisi päivää ennen tilaisuutta.

Tervetuloa koulutukseen!