Koulutukset ja Tapahtumat 18.4.2024

AKY:n webinaari: IPR-perusasioita Akavalaisille yrittäjille

IPR-perusasioita Akavalaisille yrittäjille

Akavalaiset yrittäjät AKY:n järjestämässä maksuttomassa webinaarissa pääset kuulemaan monenlaisten eri toimialojen yrityksille tarpeellisia IPR-perusasioita tiiviissä paketissa.

Tilaisuus soveltuu hyvin esimerkiksi alkuvaiheen ja suunnitteilla oleville yrittäjille tai uuteen kasvuun tähtääville yrityksille ja startupeille.

– Miltä osin omaa tuote- tai palveluinnovaatiota taikka brändiä voi suojata esimerkiksi jäljittelyltä?
– Mitä tyypillisiä riskejä aineettoman omaisuuden suojaamatta jättämiseen liittyy?
– Entä millä tavoin immateriaalioikeudet eli IPR voi tukea yritystä kilpailuedun suojaamisessa ja arvonluonnissa jo sen alkutaipaleelta saakka?

Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen tässä webinaarissa. Koulutuksen pitävät Kolster Oy Ab:n juristit Jussi Ilvonen ja Hannes Kankaanpää.

Webinaari pidetään Teams-webinaarina.

Tilaisuus on avoin kaikille Juristiliiton jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita yrittäjyydestä tai toimivat yrittäjinä.

Ilmoittautuminen päättyy 29.03.2023.

Ilmoittaudu

Jussi Ilvonen

Jussi työskentelee IP Lawyerina Kolster Oy Ab:lla, joka on yksi Euroopan vanhimmista täyden palvelun IPR-taloista. Kolster Oy tarjoaa kattavasti IPR-asioiden hoitoa ja lakipalveluita kaikenkokoisille yrityksille ja toimijoille. Jussilla on useiden vuosien monipuolinen kokemus IPR- ja lakiasioiden hoitamisesta useilla eri toimialoilla, erityisesti luovien alojen yritysten laki- ja sopimuskonsultoinnista, kirjakustantamisesta kuvataiteeseen, vaatesuunnitteluun ja teolliseen muotoiluun.

Hannes Kankaanpää

Hannes Kankaanpään erikoisosaamista ovat ohjelmistot ja niihin liittyvät immateriaalioikeudet, open source -lisenssit, IPR:ien kaupallistaminen ja lisensointi monilla eri toimialoilla sekä IPR-arvonmääritys. Lisenssisopimusten lisäksi hänellä on paljon kokemusta T&K-, alihankinta- ja tietosuojasopimuksista sekä julkisista hankinnoista. Hannes työskentelee Kolster Oy Ab:lla, joka on yksi Euroopan vanhimmista täyden palvelun IPR-taloista. Kolster Oy tarjoaa kattavasti IPR-asioiden hoitoa ja lakipalveluita kaikenkokoisille yrityksille ja toimijoille.