Koulutukset ja Tapahtumat 27.5.2024

AKY:n seminaari: Ilo irti yrittäjyydestä

Ilo irti yrittäjyydestä – toiveikkaasti kohti tulevaa

Ilo irti yrittäjyydestä on AKY – Akavalaiset yrittäjät järjestämä perinteinen kesäkauden avaus, jossa inspiroivien esitysten lisäksi on tarjolla erinomainen mahdollisuus iloisiin kohtaamisiin ja verkostoitumiseen toisten akavalaisten yrittäjien kanssa.

Tervetuloa kuulemaan kiinnostavia puheenvuoroja yrittäjyydestä, myynnistä, itsensä johtamisesta ja kestävästä kehityksestä keskiviikkona 8.6. klo 15–21 Scandic Park Helsinkiin (Mannerheimintie 46).

15.00 Tervetulokahvit, illan juontaa Jari Elo, Suomen Ekonomien toiminnajohtaja

16.00 Tervetulosanat Timo Saranpää, AKY – Akavalaiset yrittäjät ry puheenjohtaja

16.05 Keynote Miksi yrittäjän on osattava myydä – temppu ja miten se tehdään?
Mika D. Rubanovitsch, KTM, toimitusjohtaja Suomen Johtajatiimi, tietokirjailija, Suomen luotetuin myyntivalmentaja

17.00 Tauko

17.15 Miten haastoin itseni oman kapasiteettini rajoille – 8 maratonia 8 päivässä 8 eri mantereella
Mika Lankila, DI, toimitusjohtaja Pyroll Group, maratoonari

18.00 Luontoliiketoiminnan kehittäminen ja planetaariset rajat
yrittäjätarina Saara Lilja, MMT, FM, toimitusjohtaja Emergenssi Oy, ekosysteemipalveluiden tuotteistaja

18.30 Pientä purtavaa ja vapaata verkostoitumista

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille Lakimiesliiton jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita yrittäjyydestä tai toimivat yrittäjinä.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen päättyy 31.5.2022 klo 23:59. Tilaisuutta voi myös seurata striiminä.

Ilmoittaudu