Koulutukset ja Tapahtumat 22.2.2024

AKY:n seminaari: Ilo irti yrittäjyydestä

Ilo irti yrittäjyydestä

Ilo irti yrittäjyydestä on AKY – Akavalaiset yrittäjät järjestämä perinteinen kesäkauden avaus, jossa inspiroivien esitysten lisäksi on tarjolla erinomainen mahdollisuus iloisiin kohtaamisiin ja verkostoitumiseen toisten akavalaisten yrittäjien kanssa.

Tapahtuman teemana on: Kasvu, kansainvälisyys ja kestävä kehitys

Otammeko vastaan tulevaisuuden sellaisenaan vai tuleeko meidän valmistautua siihen – ja kuinka se tehdään? Futuristi ja tietokirjailija Elina Hiltunen kertoo meille tulevaisuusajattelusta ja antaa vinkkejä siitä, kuinka tulevaisuusajattelua voi hyödyntää omassa yritystoiminnassaan.

Mutta mikä ihme on Lipasu ja miten se liittyy kesään ja jäätelöön? Annika Ikonen, toinen yrityksen perustajista, tulee kertomaan Lipasu Oy:n tarinaa ja sitä, millä keinoin yritys sai jalansijaa kilpailevilla markkinoilla.

Tervetuloa kuulemaan kiinnostavia puheenvuoroja yrittäjyydestä, myynnistä sekä kestävästä kehityksestä nyt ja tulevaisuudessa. Tapahtuman juontaa Agronomiliiton toiminnanjohtaja Timo Kaunisto.

16.30 Ovet aukeavat ja pientä purtavaa
17.00 Tervetuloa ja ajankohtaista, Akavalaiset yrittäjät, Timo Saranpää
17.15 Suomen Yrittäjien tervehdysPetri Salminen
17.30 Maailman pelastaminen on sivuseikka, kun on kyse herkuttelusta, Lipasu Oy, Annika Ikonen
18.00 Tauko
18.15 Kolme avainta tulevaisuuteen: ennakointi, innovointi ja kommunikointi, Futuristi Elina Hiltunen
19.00 Verkostoitumista ja pientä purtavaa
21.00 Tapahtuma päättyy

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille Juristiliiton jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita yrittäjyydestä tai toimivat yrittäjinä. Tapahtumaa ei striimata.

Ilmoittautuminen päättyy 8.6.2023.