Koulutukset ja Tapahtumat 18.4.2024

Aktiivimallivalmennus: Tunnista ja sanoita osaamisesi

Valmennuksen aikana kirkastat itsellesi oman osaamisesi ja parhaat valttisi työmarkkinoilla.

Tunnista ja sanoita -verkkovalmennukseen sisältyy 5 moduulia ja se kestää viisi päivää, jotka sijoittuvat 2 viikon jaksolle maanantaista perjantaihin.

Uudet aineistot ilmestyvät käyttöösi kahden viikon aikana seuraavasti:

• ma 30.9.
  • ke 2.10.
  • pe 4.10.
  • ma 7.10.
  • ke 9.10.

Valmennuksessa on läsnä uravalmentaja. Osallistujat voivat myös keskustella keskenään verkkoalustalla.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 25.9.

Saat sähköpostiisi linkin verkkoalustaan, kun valmennus alkaa. Saat myös tiedon jokaisen uuden opiskelupäivän avautumisesta sähköpostiisi ja voit itse päättää, mihin aikaan kunakin päivänä käyt aineistot läpi. Tarvitset vain päätelaitteen ja verkkoyhteyden. Valmennus toimii myös mobiilisti. Valmennuksen on tuottanut yhteistyössä kuusi akavalaista liittoa.

Tämä valmennus kokonaan suoritettuna täyttää viiden päivän aktiivisuusehdon 65 päivän seurantajakson aikana edellyttäen, että tarkastelujaksosi on alkanut 1.4.2019 jälkeen. Kussakin opiskelupäivässä on kerrottu, mitä tehtäviä siihen sisältyy. Lakimiesliitto antaa valmennuksen kokonaan suorittamisesta todistuksen aktiivisuudesta. Todistus tulee itse toimittaa etuuden maksajalle eli Lakimiesten työttömyyskassaan tai Kelalle. Aktiivimallin mukainen aktiivisuus kertyy koko valmennuskokonaisuuden ajalta, eli jos valmennus sijoittuu kahden viikon jaksolle, lasketaan aktiivisuudeksi kaksi viikkoa riippumatta siitä, että varsinaisia osallistumispäiviä on ollut viisi päivää.