Koulutukset ja Tapahtumat 18.4.2024

Juristiliiton Pohjois-Pohjanmaan jäsenilta

Tule tapaamaan kollegoitasi, kuulemaan kiinnostavia puheenvuoroja ja nauttimaan hyvästä ruoasta!

Aika: to 4.5.2023 klo 17.00-21.00

Paikka: Oulun Musiikkikeskus

osoite: Leevi Madetojankatu 1-3, 90140 Oulu

17.00 Ravintola Preludin kabinetti

*Tervetulosanat: aluevastaava, aluesyyttäjä Kimmo Vakkala

*Juristiliiton kuulumiset: Juristiliiton puheenjohtaja Tuula Linna ja johtaja, henkilökohtainen kehittyminen Eero Blåfield

*Illallinen ja vapaata illanviettoa

19.00 Konsertti JEAN SIBELIUS VIULUKILPAILUN VOITTAJA

Inmo Yang, viulu

Rumon Gamba, kapellimestari

Ohjelma:

Beethoven: Viulukonsertto D-duuri op. 61

Mendelssohn: Sinfonia nro 4 A-duuri op. 90 ”Italialainen”

Inmo Yang on jo vuosien ajan valloittanut maailmaa kypsillä tulkinnoillaan. Suomalaiskuulijat hän huumasi voittamalla vuoden 2022 Kansainvälisen Jean Sibelius -viulukilpailun tavalla, joka ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Oulun-debyytissään nuori virtuoosi tulkitsee Ludwig van Beethovenin konserton, jonka maine viulukonserttojen Mount Everestinä on täysin ansaittu.

Polttava aurinko, antiikin koristeelliset kaupungit ja maaseudun juhlamenot eivät jättäneet saksalaista Felix Mendelssohnia rauhaan, kun hän vuonna 1833 palasi Italian-matkaltaan. Nopeasti luonnostellusta sinfoniasta tuli lopulta säveltäjänsä kenties rakastetuin teos, värikkään luonnon ja pidäkkeettömän elämäntyylin ylistys.

* Väliajalla Preludin kabinettissa Oulu Sinfonian tervehdys: kapellimestari Rumon Gamba ja intendentti Maija Kuusisto

*Tilaisuus päättyy klo 21.00.

Voit ilmoittautua tapahtumaan tämän sivun kautta. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 24.4. asti. Saat ilmoittautumisesta vahvistusviestin sähköpostitse.

Tervetuloa mukaan!