Uutiset 31.5.2023

Toimiston ja palvelujen aukioloajat kesällä

Juristiliiton toimisto ja puhelinvaihde ovat suljettuna 10.–30.7.2023.

Neuvonta

Työ- ja virkasuhdeneuvonta palvelee heinäkuussa neuvontasähköpostien kautta: neuvonta.yksityinen@juristiliitto.fi ja neuvonta.julkinen@juristiliitto.fi.

Myös loma-aikana jäsentemme käytössä ovat e-lakipalvelu ja Oma luottamusmies-palvelu, joista saa vastauksia joihinkin työsuhteeseen liittyviin kysymyksiin. E-lakipalveluun kirjaudutaan jäsenportaalin kautta.

Urapalvelut ja Juristirekrytointi

Urapalvelut, kuten työhakemuksen, CV:n ja LinkedIn-profiilin sparraus sekä henkilökohtainen uravalmennus, ovat kesätauolla heinäkuun ajan. Huomioithan, että palvelussa voi olla ruuhkaa elokuun ensimmäisillä viikoilla.

Tauon aikana jäsenten käytössä ovat itsenäisesti tehtävät verkkovalmennukset, CV:n, työhakemuksen ja LinkedIn-profiilin pikahuollot sekä jäsenportaalin webinaaritallenteet.

Juristirekrytointi on suljettu 10.–28.7.2023.

Työttömyyskassa

Katso Lakimiesten ja Lääkärien työttömyyskassan aukiolo- ja yhteystiedot kassan omilta verkkosivuilla: www.ll-kassa.fi