Uutiset 27.8.2024

Ota Juristiliiton uusi huikea jäsenetu käyttöön – arvo 795 euroa vuodessa!

Juristiliiton uusi ja arvokas jäsenetu on täällä! Alman uutuuspalvelu Juridiikan ajankohtaiset ja Suomen Laki -hakupalvelu ovat nyt käytössäsi.

Uusi Juridiikan ajankohtaiset -palvelu ja sähköinen Suomen Laki kokoavat tärkeimmät ilmiöt, ajankohtaisimmat aiheet ja lainsäädännön suoraan työpöydällesi. Tilaamalla palveluiden uutiskirjeen saat uusimmat sisällöt tiedoksi sähköpostiisi.

Juristiliiton jäsenenä saat kaikki nämä palvelut käyttöösi täysin maksutta! Edun arvo on sinulle 795 euroa vuodessa.

Kattavasti ajankohtaista tietoa eri oikeudenaloilta

Juridiikan ajankohtaiset -palvelussa julkaistaan kattavasti mm. artikkeleita, uutisia, oikeustapauskommentteja, säädös- ja tapauskoosteita sekä videosisältöjä ajankohtaista aiheista. Uutta sisältöä julkaistaan päivittäin ja sisällöt on kattavasti linkitetty lainsäädäntöön ja oikeuskäytäntöön.

Suomen Laki -hakupalvelu tuo ajantasaisen lainsäädännön, esityöt ja oikeuskäytännön työpöydällesi. Aikakone-toiminnolla näet säädökset sellaisina kuin ne olivat voimassa valitsemanasi ajankohtana. Käytössäsi on yli 9000 ajantasaista säädöstä, lähes 30000 esityötä ja yli 60000 oikeustapausta.

Sisältöpalveluita päivitetään jatkuvasti. Tilaamalla palveluiden uutiskirjeen saat uusimmat sisällöt tiedoksi sähköpostiisi.

Tilaa uutiskirje

Ota etu käyttöön jäsenportaalissa

Saat edun käyttöösi jäsenportaalimme kautta Edut ja palvelut -osiossa.

Etu on tarkoitettu henkilökohtaiseen käyttöösi ja oman asiantuntijuutesi kehittämiseen.