Uutiset 30.8.2024

Valtuuskunnan vaalit lähestyvät: Ehdokaslistat julkaistu

Liitto olet sinä, vaikuta!

Valtuuskunnan vaalit järjestetään tänä syksynä. Vaalien äänestysaika alkaa 24.9.2024 klo 9.00 ja päättyy 21.10.2024 klo 12.00.

Vaaleissa valitaan 40 jäsentä valtuuskunnan uudelle kolmivuotiskaudelle. Valtuuskunnan neljä opiskelijayhdistyspaikkaa täytetään opiskelijayhdistysten ehdotuksista ja opiskelijayhdistysedustajia ei siten valita vaalissa.

Ehdokaslistat löytyvät liiton jäsenportaalista.

Äänestä helposti sähköisesti

Äänestäminen tapahtuu sähköisesti. Sähköisesti tapahtuvassa äänestyksessä on huolehdittu siitä, että vaalisalaisuus on turvattu.

Sähköiseen äänestykseen pääset vaalien alkaessa liiton verkkosivuilla olevan linkin kautta. Saat äänestyslinkin myös suoraan sähköpostiisi.

Äänestyssivuilla tunnistautuminen äänioikeutetuksi tapahtuu joko

• verkkopankkitunnuksilla tai
  • liiton rekisterissä olevalla sähköpostiosoitteella.

Äänestyssivuilla voit myös tutustua ehdokkaisiin.

Vaalikone

Vaaleissa on käytössä ehdokaskone, jossa voit käydä tutustumassa ehdokkaisiin ja heidän mielipiteisiinsä. Vaalikone aukeaa äänestysajan alkaessa ja se löytyy liiton verkkosivuilta.

Seuraa myös liiton uutiskirjeitä, somekanavia ja Juristiuutisia. Kerromme syksyn aikana niissä lisää vaaleista ja ehdokkaista.

Vaikuta! Muista äänestää!