Uutiset 1.3.2022

Vuoden 2021 jäsenmaksujen ilmoitus verottajalle myöhästyi – Tarkista verotietosi

Pyydämme jäseniämme tarkistamaan esitäytetyt veroilmoitukset viime vuodelta Lakimiesliiton jäsenmaksun osalta.

Lakimiesliitosta toimitettiin aineisto myöhässä verottajalle. Sen vuoksi jäsenmaksutiedot eivät ole ehtineet kaikkien jäsenten verotietoihin. Jäsenmaksujen puuttuminen koskee jäseniä, jotka saavat esitäytetyn veroilmoituksen ensimmäisten joukossa eli helmi-maaliskuussa.

Jos veroilmoituksessasi ei näy jäsenmaksun määrää tai se on virheellinen, tiedon voi korjata itse.

Jäsenmaksutieto on kuitenkin päivittynyt nyt verottajalle ja lopulliseen verotuspäätökseesi tiedon pitäisi joka tapauksessa korjaantua automaattisesti. Tieto kannattaa kuitenkin vielä tarkistaa.

Suorittamasi jäsenmaksun vuodelta 2021 voit tarkastaa jäsenportaalista, kohdasta maksuhistoria. Voit tarkastaa summan myös ottamalla yhteyttä jäsenpalveluun: jasenrekisteri@juristiliitto.fi.

Pahoittelemme virheestämme aiheutunutta harmia ja vaivaa!