Uutiset 30.5.2016

Uusi jäsenetu: Majoitu eteläitalialaisessa rantalomakohteessa alennettuun hintaan

Vietä unohtumaton viikko aidossa eteläitalialaisessa rantalomakohteessa ja tutustu legendaarisen Napolin nähtävyyksiin!

Kesän 2016 upea matkatarjous:  Marina di Camerota ja Napoli, Italia.

Yleistietoa paikasta:

Välimeren valloittamaton helmi
Amalfin rannikon eteläpuolella sijaitseva Marina di Camerota on yksi Etelä-Italian kiehtovimmista rantalomakohteista kristallinkirkkaan merensä, valkohiekkaisten rantojensa ja vehreän luontonsa vuoksi. Sitä ei turhaan kutsuta ”Cilenton helmeksi”.

Marina di Camerotan rannat on vuosi toisensa jälkeen äänestetty Italian kauneimmiksi, mutta pohjoismaisille turisteille kohde on tähän saakka ollut tuntematon.

Yöpyminen oliivipuiden katveessa
Santa Claran lomakylä sijaitsee meren välittömässä läheisyydessä (etäisyys noin 350 m). Lomakylässä on kaksikerroksisia huoneistoja, joissa on oma piha. Rakennuksia ympäröivät vuosisatoja vanhat oliivipuut ja vehreät istutukset. Koko alue on rakennettu siten, että yhtäkään oliivipuuta ei ole vahingoitettu.

Peruspaketti – matkasuunnitelma 7/8 vrk:
Yksityinen tila-auto noutaa matkustajat Napolin lentokentältä ja kuljettaa Residence Santa Claraan, Marina di Camerotaan.

Matkustajat majoittuvat loma-asuntoihin viideksi vuorokaudeksi.

Majoitukseen sisältyy italialainen aamiainen, oma rantavuode, -tuoli ja aurinkovarjo yksityiseltä rannalta, järjestetty veneretki sinisiin luoliin ja Italian kauneimmille rannoille.

Kuudennen päivän aamuna tila-auto kuljettaa asiakkaat Battibagliassa sijaitsevan outlet-keskuksen kautta Napolin ydinkeskustan B&B-majoitukseen 2-3 vuorokaudeksi riippuen siitä, haluavatko asiakkaat tehdä päiväretken esimerkiksi Caprille, Sorrentoon tai Pompeihin.

Ekstrapaketti
Ekstrapaketti sisältää peruspaketin lisäksi päivämatkan Caprille, illallisen juomineen maatilaravintolassa, viinimaistiaiset eteläitalialaisine antipastoineen ja valinnan mukaan joko pizzaillallinen tai toinen veneretki.

Lennot Suomesta Napoliin ja kuljetus Napolista paluulennolle eivät kuulu hintaan.

Omatoimimatka
Marina di Camerotan omatoimimatkaan sovelletaan Residence Santa Claran ilmoittamia alennuksia, jotka ovat jäsenille 3 – 7 vrk 15 % ja yli 7 vrk  20 %.

Alennukset ovat voimassa 16.5 – 9.7.2016 ja 28.8. – 17.9.2016.Varaukset ja peruutukset:
Varaukset joko sähköpostitse  Miro Del Gaudio (miro.delgaudio@gmail.com) tai puhelimitse (050 352 7101 /+39 340 498 9975).  Miro Del Gaudio puhuu sujuvaa suomea.

Varausmaksu (30%) maksetaan 15 vrk ennen matkan alkua. Mikäli matka perutaan tämän jälkeen, varausmaksua ei palauteta. Varausvahvistus on virallinen sen jälkeen, kun Residence Santa Clarasta on vahvistettu, että tilaa löytyy ja jäsenelle on lähetetty hyväksymisviestin.

Lisätiedot ja hinnat Residence Santa Clarasta nettisivuilta: http://www.residencesantaclara.it/fin/etusivu

Peruspaketin hinnat:
7 vrk matka aikuinen 490,00 e
  alle 12-vuotias 290,00 e

8 vrk matka aikuinen 550,00 e
  alle 12-vuotias 320,00 e

Ekstrapaketin hinnat:
8 vrk aikuinen 750,00 e
  alle 12-vuotias 450,00 e

Kuvia Marina di Camerotan rannoista

Residence Santa Claran suomenkieliset sivut
www.residencesantaclara.it/fin/etusivu