Uutiset 15.3.2017

Uudistunut Lakimiesuutiset.fi-verkkosivusto avautui 15.3.2017

Avointa sisältöä entistä useammin

Lakimiesuutisten ensimmäinen numero ilmestyi vuonna 1945, ja lehti on sittemmin muuttunut ja kehittynyt ajan mukana. 2000-luvun puolivälistä lähtien Lakimiesuutisten sisältö on löytynyt myös verkosta, ja viime vuoden lopulta alkaen Lakimiesuutiset.fi:n sisältö on ollut avointa kaikille. Tällä on haluttu palvella lukijoita laajemmin: juttujen jako onnistuu sosiaalisessa mediassa, kiinnostavan artikkelin voi linkata kaverille ja juttuja pääsee lukemaan nopeasti ilman erillistä kirjautumista. Jatkossa uutta sisältöä päivittyy sivustolle säännöllisesti eikä ainoastaan lehden ilmestyessä.

Helposti liiton palveluihin

Lakimiesliiton palvelut ja edut, edunvalvonta sekä liiton toiminta ja tapahtumat löytyvät entiseen tapaan Lakimiesliitto.fi-sivustolta. Lakimies­uutisten ja Lakimiesliiton sivustot pelaavat kuitenkin nyt aiempaa paremmin yhteen. Uudelle Lakimiesuutiset.fi-sivustolle päivittyvät Lakimiesliiton tuoreimmat uutiset ja liiton Twitter-feedi. Sieltä pääsee helposti siirtymään myös Lakimiesliitto.fi-sivun palveluihin sekä liiton some-kanaviin.

Näköislehdet

Sivustolla pääsee yhä lukemaan kunkin lehden näköisversiota tai selaamaan vanhoja artikkeleita arkistosta. Myös Momentit löytyvät sivustolta tuttuun tapaan PDF-tiedostoina.

Teemat esiin

Artikkelia lukiessa sivusto tarjoaa teemaan liittyviä muita artikkeleita, jolloin kiinnostavan aiheen lukemista pääsee jatkamaan. Sivuston yläreunan navigaatiosta voi selata ja lukea artikkeleita kategorioittain:

• työelämä
  • oikeuspolitiikka
  • juristit
  • yhteiskunta
  • kolumnit ja blogit
  • Momentti
  • svenska artiklar

Responsiivinen sivusto

Lakimiesuutiset.fi:n sisältö on helposti luettavissa eri laitteilla. Selailu onnistuu niin mobiililla, tabletilla kuin tavallisella pöytäkoneella ja kannettavalla tietokoneella. Sivulle latautuu helposti lisää juttuja, jolloin artikkelista seuraavaan siirtyminen on sujuvaa.

www.lakimiesuutiset.fi