Uutiset 25.1.2017

Uudet teknologiat ja juridiikka F.E.C -työvoimakoulutus 6.3.2017 – 1.9.2017

Uudet teknologiat ja juridiikka F.E.C-koulutus on Sinulle joka olet hakemassa töitä ja haluat kehittää liiketoimintalähtöisen juridiikan osaamistasi teknologiatuotteiden, -yritysten ja -palvelujen hyödyntämisen näkökulmasta. Tavoitteenasi on jatkossa toimia esimerkiksi lakimiehen tai avustavan lakimiehen tehtävissä, yrityksen tuotteiden/palveluiden immateriaalioikeuksiin ja niiden suojaamiseen, kansainvälisiin sopimuksiin, riskienhallintaan, henkilöstöhallintoon, lisensiointi-, jakelu- tai jälleenmyyntisopimuksiin, sähköiseen kaupankäyntiin ja kauppapaikkoihin, tietosuoja- ja turvakysymyksiin, liiketoiminnan kehittämiseen tai juridisten asiantuntijapalvelujen hankintaan liittyvissä tehtävissä.

Kyseessä on Uudenmaan ELY-keskuksen hankkima työvoimakoulutus, jonka TalentGaten toteuttaa yhteistyössä Lakimiesliiton kanssa. Koulutukseen osallistuu yrityksiä ja organisaatioita eri toimialoilta hakien työnhakijoiden joukosta tarpeisiinsa sopivaa uutta asiantuntijaa organisaatioonsa. Tarpeet ovat aina yritys-/organisaatiokohtaisia, joten tämän F.E.C-koutuksen kautta sinulla on mahdollisuus tähdätä juuri omien uratavoitteittesi mukaisiin tehtäviin samalla kun kehität juridista osaamistasi.

Kuka voi hakea?

Koulutukseen voivat hakea TE-toimiston asiakkaaksi rekisteröityneet työnhakijat, joilla on oikeustieteellinen tutkinto tai vaihtoehtoisesti muun alan tutkintoja suorittaneet, joiden opintoihin tai tähänastiseen työkokemukseen on sisältynyt tämän koulutuksen teemoihin liittyviä tehtäviä.

Tämä F.E.C-koulutus on suunnattu ensisijaisesti Uudenmaan alueen työnhakijoille ja yrityksille/organisaatioille.

Hae koulutukseen 22.2. mennessä

Lue lisää koulutuksesta ja hakemisesta www.talentgate.fi/teknologiajuridiikka/