Uutiset 13.1.2016

Työnhakuklubi – työnhakuvinkkejä ja vertaistukea Lakimiesliiton jäsenille

Työnhakuklubi tuo työnhakuvinkit ja vertaistuen kotisohvallesi! TyönhakuKlubi-verkkokurssi tarjoaa 3 kk ajan tukea ryhmältä ja valmentajalta oman ratkaisun löytämiseen. Valmennus tapahtuu suojatussa verkkopalvelussa videoiden, itsenäisten tehtävien ja pienryhmätehtävien avulla. Lisätukena ovat verkkoseminaarit valmentajan kanssa. Uusi teema avautuu viikoittain ja edellyttää minimissään 3 tunnin työpanosta per viikko. Verkkoseminaarit valmentajan johdolla pidetään joka toinen viikko perjantaisin klo 12. Valmennus käynnistyy 19.2.2016.

Valmennuksen tavoitteena ovat konkreettiset tulokset: työllistyminen tai muu uudelleen sijoittuminen työmarkkinoille (esim. kouluttautumisväylä uudelle uralle tai yrittäjyys).

Lisätietoja Työnhakuklubista löydät täältä www.uppartners.fi/tyonhakuklubi-laki

Suoraan ilmoittautumaa pääset täältä www.urapalvelut.fi/lakimiesliitto. Ilmoittautuminen vaati kirjautumisen palveluun. Mikäli sinulla ei ole vielä tunnuksia palveluun, voit luoda ne helposti. Tarvitset vain sähköpostiosoitteesi ja Lakimiesliiton jäsenumerosi.

Kurssi on tarkoitettu Lakimiesliiton jäsenille ja on maksuton. Mukaan valmennukseen mahtuu 40 henkilöä. Ilmoittautuminen on alkanut!