Uutiset 7.4.2021

Haku Lakimiesliiton valiokuntiin ja toimitusneuvostoon on käynnissä – tule mukaan vaikuttamaan!

Haku Lakimiesliiton valiokuntiin ja Lakimiesuutisten toimitusneuvostoon on taas käynnissä. Valiokunnat toimivat liiton hallituksen tärkeänä apuna kehittäen ja ideoiden monipuolisesti liiton toimintaa. Hakuaika luottamustehtäviin on 7.4.–20.5.2021.

Kevään valiokuntahaulla täytetään puolet valiokuntapaikoista julkisen sektorin, jäsenpalvelu-, oikeuspoliittisessa, tulevaisuus- ja yksityissektorin valiokunnissa sekä Lakimiesuutisten toimitusneuvostossa. Uusien jäsenten toimikausi on 1.7.2021–30.6.2023.

Luottamushenkilöille maksetaan valtuuskunnan vahvistama kokouspalkkio sekä matkakulut. Luottamustehtäviin voivat hakea kaikki Lakimiesliiton varsinaiset jäsenet täyttämällä hakulomakkeen verkossa.

Hakulomake: www.juristiliitto.fi/valiokuntahaku