Uutiset 29.6.2022

Toimiston ja palvelujen aukioloajat kesällä

Liiton toimisto ja puhelinvaihde ovat kiinni 11.7.–5.8.2022.

Työ- ja virkasuhdeneuvonta palvelee 4.7.–5.8. välisenä aikana neuvontasähköpostien kautta: neuvonta.yksityinen@juristiliitto.fi ja neuvonta.julkinen@juristiliitto.fi

Urapalvelut, kuten työhakemuksen, CV:n ja LinkedIn-profiilin sparraus sekä henkilökohtainen uravalmennus, ovat kesätauolla heinäkuun ajan. Huomioithan, että palvelussa voi olla ruuhkaa elokuun ensimmäisillä viikoilla.

Tauon aikana jäsenten käytössä ovat itsenäisesti tehtävät verkkovalmennukset, CV:n, työhakemuksen ja LinkedIn-profiilin pikahuollot sekä jäsenportaalin webinaaritallenteet.

Lakimiesten ja Lääkärien työttömyyskassa palvelee myös liiton toimiston ollessa kiinni. Kassan tarkemmat aukiolo- ja yhteystiedot kassan verkkosivuilla: www.ll-kassa.fi