Uutiset 8.1.2015

Suomen Lakimiesliitto hakee palvelukseensa määräaikaista lakimiestä

Suomen Lakimiesliitto hakee palvelukseensa

määräaikaista lakimiestä

vakituisen lakimiehen lähtiessä auskultoimaan.

Lakimiehen tehtävänä on työsuhdeneuvonnan antaminen jäsenille puhelimitse ja sähköpostilla, työsuhteisiin liittyvien ongelmatilanteiden selvittäminen sekä osallistuminen tarvittaessa neuvotteluihin työnantajan kanssa. Tehtävään kuuluu myös luennointia erilaisissa informaatio- ja jäsentilaisuuksissa.

Hakijoilta edellytetään OTK/OTM -tutkintoa sekä hyvää työoikeuden tuntemusta. Hyvät vuorovaikutustaidot ja esiintymiskyky ovat edellytyksiä tehtävän menestykselliselle hoitamiselle. Eduksi katsomme aikaisemman työkokemuksen työmarkkinajärjestöissä.

Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan ja on määräaikainen, kestäen 30.04.2016 saakka. Määräaikaisuuden perusteena on sijaisuus.

Tarjoamme monipuolisen työkuvan ja hyvät kehittymismahdollisuudet arvostetussa lakimiesyhteisössä.

Hakemus pyydetään toimittamaan sähköpostitse palkkatoivomuksineen Lakimiesliiton toiminnanjohtaja Jorma Tilanderille sunnuntaihin 11.01.2015 mennessä jorma.tilander@juristiliitto.fi

Lisätietoja tehtävästä antavat edunvalvontayksikön johtaja Taru Turunen, taru.turunen@juristiliitto.fi ja lakimies Moa Fanta, moa.fanta@juristiliitto.fi

Lakimiesliitto on 1944 perustettu lakimiesten etu- ja palvelujärjestö. Jäseniä on 16060, eli noin 75 % suomalaisista lakimiehistä. Liitto on Akavan jäsen.