Uutiset 9.4.2019

Rekry: Haemme idearikasta viestinnän harjoittelijaa

Lakimiesliiton viestinnän harjoittelijana luot sisältöjä Lakimiesliiton sosiaalisen median kanaviin, nettisivuille, uutiskirjeisiin ja Lakimiesuutiset-lehteemme sekä avustat viestintämme muissa monipuolisissa tehtävissä. Ideoit ja toteutat kanssamme entistä tavoittavampaa järjestöviestintää. Tämän lisäksi olet toteuttamassa kanssamme alan mielenkiintoisia tapahtumia. Lopullinen työnkuva hioutuu harjoittelijan omien vahvuuksien mukaisesti.

Tartut työhön tehokkaasti ja omatoimisesti, pidät yhteistyöstä erilaisten ihmisten kanssa ja kokeilet mielelläsi uutta – tarkoittipa se tarttumista uusiin asiakokonaisuuksiin tai tekniikan hyödyntämistä.

Edellytämme sinulta soveltuvia korkeakouluopintoja ja toivomme jo kertynyttä viestintäkokemusta, vaikkapa järjestötoiminnasta. Erityisesti odotamme sinulta erinomaisia kirjoitustaitoja. Arvostamme kokemusta ja ennen kaikkea innostusta visuaalisten somesisältöjen tekemiseen, niin kameran edessä kuin takana.

Tarjoamme mielenkiintoisen näköalapaikan suomalaiseen oikeudenhoitoon ja toisaalta viestinnän kehittämiseen syttyneen organisaation. Tekemistä riittää ja intoa piisaa!

Palkka on 1345–2065 euroa / kk + lounasetu (palkka riippuu opintojesi vaiheesta ja on Viesti ry:n vähimmäispalkkasuositusten mukainen, https://www.viesti.fi/wp-content/uploads/2018/04/Viestinnän-asiantuntijat-palkkasuositus-2018-2020.pdf)

Harjoittelun kesto on kolme kuukautta kevät-kesällä 2019 ja aloituspäivä sovitaan joustavasti harjoittelijan kanssa.

Kiinnostuitko? Toimitathan hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään tiistaina 23.4. osoitteeseen rekry@juristiliitto.fi.

Lisätietoa tehtävästä antaa mielellään viestintäjohtaja Janne Laukkanen, p. 040 588 1925 (mieluiten ma 15.4. klo 12–14 tai ke 17.4.)

Suomen Lakimiesliitto on suomalaisen juristikunnan yhdistävä etu- ja palvelujärjestö. Jäseninämme on noin 11 700 juristia ja noin 4 350 oikeustieteen opiskelijaa. Edistämme yhteiskunnassa oikeutta ja kohtuutta. 75-juhlavuotemme aikana muistutamme,  että #oikeuskuuluukaikille (www.oikeuskuuluukaikille.fi)