Uutiset 20.8.2018

Rekry: Etsimme Lakimiesliiton toimistoon määräaikaista työsuhdelakimiestä

Hakijalta edellytetään OTK/OTM-tutkintoa sekä hyvää työoikeuden tuntemusta. Hyvät vuorovaikutustaidot ja esiintymiskyky ovat edellytyksiä tehtävän menestykselliselle hoitamiselle. Eduiksi katsomme aikaisemman työkokemuksen työmarkkinajärjestöissä sekä vahvan ruotsinkielen taidon.

Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan ja on määräaikainen, kestäen vakituisen lakimiehen perhevapaan loppumiseen saakka (arvioitu kesto noin vuosi). Määräaikaisuuden perusteena on perhevapaasijaisuus.

Tarjoamme monipuolisen ja innostavan työnkuvan, kannustavat työkaverit sekä erinomaiset kehittymismahdollisuudet arvostetussa lakimiesyhteisössä.

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen viimeistään sunnuntaina 02.09.2018 osoitteeseen rekry@juristiliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antavat toiminnanjohtaja Jore Tilander, jore.tilander@juristiliitto.fi ja lakimies Moa Fanta, moa.fanta@juristiliitto.fi.

Suomen Lakimiesliitto – Finlands Juristförbund ry on juristien ja oikeustieteen opiskelijoiden edunvalvonta- ja palvelujärjestö. Olemme Akavan jäsenjärjestö ja meillä on noin 16 000 jäsentä.