Uutiset 10.4.2019

Rekry: Haemme vakituiseen työsuhteeseen energistä uravalmentajaa

Uravalmentaja, Lakimiesliitto

Nyt haemme vakituiseen työsuhteeseen energistä

URAVALMENTAJAA

osaksi henkilökohtaisen kehittymisen tiimiämme. Uravalmentajana vastaat jäsenten henkilökohtaisesta ura- ja työnhakuvalmennuksesta, suunnittelet ja toteutat koulutustemme asiantuntijapuheenvuoroja sekä kehität ammatillisten verkostojemme toimintaa.

Edellytämme soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja vähintään muutaman vuoden työkokemusta vastaavista tehtävistä.  Odotamme sinulta laaja-alaista ymmärrystä työelämän vaatimuksista, kiinnostusta juridiikan alan työmarkkinoihin sekä näkemystä uuden toimenkuvan kehittämiseen liitossamme. Sinulla on hyvät esiintymisvalmiudet ja osaat kertoa työstäsi ja sen tuloksista sujuvasti myös sosiaalisen median kanavissa. Olet oma-aloitteinen, aktiivinen, positiivinen ja sosiaalinen. Lisäksi omaat erinomaiset vuorovaikutustaidot. Eduksi katsomme ruotsin kielen taidon. Työnkuva pitää sisällään jonkin verran matkustamista kotimaassa sekä ilta- ja viikonlopputöitä.

Tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkan etuineen. Pääset työskentelemään osaavien asiantuntijoidemme kanssa ja jakamaan näkemyksiä kanssamme. Toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Helsingin ydinkeskustassa.

Innostuitko? Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään ke 24.4.2019.

Lisätietoja tehtävästä antaa Eero Blåfield, johtaja, henkilökohtainen kehittyminen, p. 041 458 0021. Varmimmin tavoitettavissa to, 11.4. klo 14-15 ja ti 16.4. klo 14-15.

Lähetä hakemus

Suomen Lakimiesliitto on suomalaisen juristikunnan yhdistävä etu- ja palvelujärjestö. Jäseninämme on noin 11 700 juristia ja noin 4 350 oikeustieteen opiskelijaa. Edistämme yhteiskunnassa oikeutta ja kohtuutta. 75-juhlavuotemma aikana muistutamme,  että #oikeuskuuluukaikille (www.oikeuskuuluukaikille.fi)