Uutiset 21.4.2020

Korona-aika aiheuttaa muutoksia Lakimiesliiton toiminnassa ja tapahtumissa

Monet suunnitelluista tilaisuuksistamme voidaan onneksi korvata onnistuneesti etäyhteyksin. Osa tilaisuuksista on räätälöity nopeasti vastaamaan esimerkiksi koronan aiheuttamiin työoikeudellisiin kysymyksiin. Seuraathan verkkosivujemme Tapahtumakalenteria ja sosiaalisen median kanaviamme.

Toimistomme on toistaiseksi suljettu vierailuilta, mutta palvelemme jäsenistöä täysin normaalisti puhelimitse ja sähköpostitse. Olethan siis yhteydessä kaikissa liiton toimintaan liittyvissä asioissa!

Mikäli mieleesi tulee kysymyksiä koronasta liittyen omaan työ- tai virkasuhteeseesi, palvelemme näissä kysymyksissä nyt aiempaa laajemmin. Yksityisen puolen kysymyksissä voit ottaa yhteyttä lakimies Petteri Kivelään, Moa Fantaan tai Minna Rahjaan. Julkisen sektorin kysymyksissä sinua auttaa lakimies Petteri Kivelä. Uraan, työhön ja jaksamiseen liittyvissä haasteissa sinua auttaa mielellään myös uravalmentajamme Heidi Hännikäinen.

Katso työ- ja virkasuhdeneuvontamme, uravalmentajamme sekä toimiston muut yhteystiedot täältä.

Koronaan liittyvää työelämätietoutta olemme koonneet omalle koronainfo-sivustolle. Sivustoa päivitetään jatkuvasti ja se tarjoaa tietoa niin työsuhteessa oleville jäsenillemme, yrittäjille kuin opiskelijoillekin.

Liitoomme blogissa ja uutispalstalla otamme kantaa koronan edellyttämiin toimiin yhteiskunnassa ja oikeudenhoidossa. Uutispalstalla olemme uutisoinee muun muassa jäsenistölle toteutetun korona-kyselyn tuloksista.

Koronaviruksen leviäminen haastaa koko yhteiskuntamme poikkeuksellisella tavalla, niin myös oikeudenhoidon tehtävissä toimivat. Toivotamme jäsenistöllemme jaksamista vaikeassa tilanteessa!