Uutiset 7.10.2019

Päivitä omat työsuhteen tiedot ja voita Urheilukello Suunto 5

Lakimiesliitto pitää jäsenistä jäsenrekisteriä. Tietosuoja-asetus edellyttää, että tietojen ylläpitäjä tekee parhaansa, että jäsenrekisterissä olevat tiedot ovat ajantasaisia.

Nyt on aika päivittää omaa työsuhdetta koskevat tiedot. Puuttuvien tietojen päivittäminen vie aikaasi vain hetken. Työsuhdetta koskevat tiedot on kätevintä päivittää jäsenportaalissa. Kirjaudu sinne omalla jäsennumerolla ja salasanalla.

Arvomme kaikkien työsuhdetietonsa päivittäneiden kesken 2 kpl Suunto 5 -urheilukelloja. Olet mukana arvonnassa, jos olet päivittänyt työsuhdetta koskevat tietosi 20.10.2019 mennessä.

Jäsenportaaliin pääset TÄSTÄ.

Jos tarvitset apua jäsenportaaliin kirjautumisessa, voit ottaa yhteyttä Lakimiesliiton jäsenpalveluun puh. 09 8561 0321 tai 09 8561 0329.

Kiitos aktiivisuudestasi ja mukavaa syksyä!