Uutiset 15.5.2019

Päivitä jäsentietosi ja voita Jopo

Lakimiesliitto pitää jäsenistä jäsenrekisteriä. Tietosuoja-asetus edellyttää, että tietojen ylläpitäjä tekee parhaansa, että jäsenrekisterissä olevat tiedot ovat ajantasaisia. Lisäksi ajantasaiset jäsentiedot auttavat meitä kertomaan sinulle ajankohtaisista jäsenpalveluistamme ja jäseneduistasi. Pyydämme, että käyt tarkistamassa ja tarvittaessa päivittämässä omat jäsentietosi.

Aikaasi tämä vie vain hetken. Arvomme kaikkien tietonsa tarkistaneiden kesken kaksi Jopoa. Tarkastamalla ja tarvittaessa päivittämällä jäsentietosi viimeistään 2.6.2019 olet mukana palkintojen arvonnassa. Päivittäminen tehdään Lakimiesliiton jäsenportaalissa. Muista klikata ”lähetä” -painiketta, vaikka et olisikaan tehnyt muutoksia, jotta saamme tiedon osallistumisestasi.

KIRJAUDU JÄSENPORTAALIIN TÄSTÄ

Jos tarvitset apua jäsenportaaliin kirjautumisessa, niin voit ottaa yhteyttä Lakimiesliiton jäsenpalveluun puh. 09 8561 0321 tai 09 8561 0329.

Tarkastamalla ja päivittämällä jäsentietosi olet mukana viikolla 23 järjestettävässä arvonnassa. Olet toki mukana arvonnassa myös silloin, jos käyt tarkistamassa tietosi ja huomaat niiden olevan jo valmiiksi ajan tasalla. Tällöin kuittaat tarkistuksen painamalla lähetä -painiketta omissa tiedoissasi.

Kiitos aktiivisuudestasi ja mukavaa kesän odotusta!

Suomen Lakimiesliitto – Finlands Juristförbund ry