Uutiset 7.4.2022

Osta lippusi nyt: Lakimiesliiton valtakunnallinen kesätapahtuma Ruisrockissa

Tule tapaamaan kollegoja, nauttimaan hyvästä ohjelmasta, Ruisrock-festivaaleista ja heinäkuisesta Turusta valtakunnalliseen kesätapahtumaamme!

Tarjoamme jäsenillemme mahdollisuuden tavata juristeja Turun keskustassa Radisson Blue Marina Hotellissa ja sen jälkeen jatkamme yhdessä vesibussikuljetuksella kohti Ruisrockin festivaalialuetta.

Tule mukaan!

Pääsylippuun sisältyvät

• edestakaiset vesibussikuljetukset Turun keskustasta Ruisrock -festivaalialueelle
  • sisäänpääsy VIP-alueelle
  • VIP-alueiden ruokamyyntipaikkoihin käyvä ruokalipuke (arvo 15 €)
  • lasi sampanjaa.

Lakimiesliiton tukeman lipun saa ostaa jäsenhintaan 194 euroa.

Jäsen voi tuoda mukanaan yhden avecin, jonka ei tarvitse olla liiton jäsen. Avec-lipun hinta ilman liiton jäsenyyttä on 244 euroa. Normaalihinta VIP-paketille, ruokalipukkeelle ja lasille samppanjaa on 290 euroa.

Lakimiesliitto on varannut VIP-lippuja alustavasti 200 kpl. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten toimi nopeasti!

Lue lisää tapahtumasta, majoituksesta ja osta lippusi nyt! »