Uutiset 14.8.2017

Neuvontaa Sateenkaariväelle -kampanja

Uusi avioliittolaki astui voimaan 1.3.2017. Uudistuksen on uskottu tuovan mukanaan lisääntyvän tarpeen lakineuvonnalle kun lain myötä useampi sateenkaariryhmiin kuuluva tulee uusin tavoin lainsäädännön piiriin samalla kun monimuotoiset perheet lisääntyvät uusien avioliittojen, sisäisen adoption, avioerojen ja uusperheiden myötä.

Suomen Lakimiesliitto haluaa olla mukana tukemassa sateenkariväkeä uusien kysymysten kanssa ja haastaa lakiasiain- ja asianajotoimistot mukaan kampanjaan, jossa tarjotaan neuvontaa sateenkaariväelle pro bono-periaatteella perhe- ja perintöoikeudellisissa kysymyksissä.

Kampanjan aikana, 14.8.-15.9.2017, voit olla maksutta yhteydessä sinua askarruttavissa kysymyksissä alla mainittuihin toimistoihin. Alla on lueteltu kaikki kampanjaan osallistuvat toimistot. Toimiston nimeä klikkaamalla teidät ohjataan suoraan kyseisen toimiston nettisivulle.

Mukaan kampanjaan?

llmoita toimistonne mukaan kampanjaan osoitteeseen moa.fanta@juristiliitto.fi