Uutiset 3.2.2021

Muistathan hyödyntää liiton kattavat ja jäsenille ilmaiset neuvontapalvelut!

Lakimiesliiton jäsenenä käytössäsi ovat aina ilmaiset työ- ja virkasuhdeneuvontaan liityvät juristipalvelut.

Asiasi ei suinkaan tarvitse olla pahasti kriisiytynyt työsuhdeongelma, vaan lakimiehemme auttavat mielellään myös pienemmissä työelämään liittyvissä juridissa kysymyksissä, esimerkiksi liittyen vuosilomien määräytymiseen, lomarahoihin, työaikoihin jne. Lue lisää täältä.

Entä koetko junnaavasi ammatillisesti paikallasi? Etsitkö kokonaan uutta suuntaa tai pienempiä ideoita urallesi? Tartu maksuttomaan uravalmennuspalveluumme. Lakimiesliiton uravalmentaja sparraa sinua urasi eri vaiheissa. Aiheina uravalmentajan kanssa käytävissä keskusteluissa voivat olla esimerkiksi työnhaku, kehityskeskustelut ja erilaisten uravaihtoehtojen pohdinta. Lue uravalmentajamme palveluista lisää täältä.

Sekä työ- ja virkasuhdeneuvonnan palvelut että uravalmennus ovat myös opiskelijajäsentemme käytössä!