Uutiset 21.8.2019

Lokakuussa alkaa yrittäjän ammattitutkintokoulutus

Koulutus antaa valmiudet asiantuntijayrittäjyyteen. Koulutuksen kuluessa suunnitellaan oma asiantuntijayritys perustamisvalmiiksi saakka. Koulutus sisältää mm. oman osaamisen tuotteistamista, asiantuntijabrändin rakentamista, asiantuntijapalvelun myyntiä, hinnoittelua, kannattavuuslaskentaa ja yrittäjyyttä. Vuoden aikana on 12 lähipäivää kerran kuussa lauantaisin. Kokeneet kouluttajat ovat alansa rautaisia ammattilaisia ja asiantuntijayrittäjiä itsekin. Yrittäjän ammattitutkinto on Opetus- ja kulttuuriministeriön tukemaa tutkintoon johtavaa koulutusta, jonka omavastuuhinnaksi jää 590€ (laskutetaan kahdessa erässä). Mukaan pääsee 20 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tarkempi ohjelma ja ilmoittautumisohjeet löytyvät tämän linkin takaa.

Infotilaisuus on lauantaina 28.9.2019 klo 13-14. os. Meeting Park Campus, Yrjönkatu 29 C Helsinki (opasteet ovelta). Infossa saa lisätietoja koulutuksen sisällöstä ja toteutuksesta. Ennakkoilmoittautumista infoon ei tarvita.