Uutiset 6.5.2021

Lisäpanostuksia liiton suosittuihin urapalveluihin

Lakimiesliiton urapalvelut vahvistuvat toukokuun ensimmäisellä viikolla. Jatkossa liiton jäsenet saavat uravalmennusta myös Sanna Passilta ja Noona Hannilta.

Sannalla on pitkä kokemus henkilökohtaisen uravalmennuksen tarjoamisesta myös Farmasialiitossa koulutuspolitiikan ja urapalveluiden asiantuntijana. Lakimiesliitossa opiskelijakoordinaattorin tehtävissä toiminut Noona vastaa jatkossa opiskelijayhteistyön lisäksi opiskelijoiden CV-kommentoinnista.

Sanna ja Noona antavat uravalmennusta keskimäärin päivän viikossa. Lisäksi valmennusta tarjoaa kokopäiväisesti uravalmentajamme Heidi Hännikäinen

– Uravalmennus on ollut erittäin suosittu jäsenetumme ja jäsenet ovat löytäneet sen erinomaisesti. Uravalmennuksen ajanvarauskalenteri on viime aikoina ollut hyvin täynnä, joten on mahtavaa, että saamme Sannan ja Noonan vahvistamaan palveluitamme, iloitsee Lakimiesliiton henkilökohtaisen kehittymisen johtaja Eero Blåfield.

Varaa aikasi uravalmennukseen tai työnhakudokumenttien kommentointiin.